On minulla vaan 'hieno äiti'

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tällaisen tytärkö olen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tällaisen tytärkö olen

Vieras
Ollaan muutettu jokunen vuosi paikkakunnalle jossa meillä ei asu ketään sukulaisia tai tuttuja,
mitä nyt puistossa olen sitten tutustunut sekä naapurit :)
No nyt yksi naapuri erosi tuossa puolisen vuotta sitten,
me ollaan tämän äidin kanssa
(hänellä teini ikäisiä lapsia kun minulla taas pieniä lapsia )
kahviteltu ym.
Nyt sitten kerroin äitilleni että kuinka olen löytänyt kivan ystävän ja hänen kanssaan on helppoa jutella ym.
äitini kommenttini tähän
'älä missään nimessä kaveeraa sellaisen kanssa sillä hän yrittää vikitellä sinun miehesi'
-siis mitä? en enään muuta voinut sanoa.
Siis äitini ei asu tällä paikkakunnalla ei tunne kyseistä ihmistä ym mutta eikä hän luota minun mieheeni?
Eikö hän luota minuun,että voin pitää mieheni tyytyväisenä?
Että kiitos vaan taas äiti ja hyvää uuttavuotta sinullekin kun ei tarvi taas vastailla puhelimeen kun puhelusi on
'älä kaveeraa sellaisen kanssa' muistuttaisin myös että olet sinäkin äiti kulta eronnut ja olitkos sinä sitten monen munahaukka joka vikitteli muiden miehiä?

Anna anteeksi äitillesi. Tuon sortin ennakkoluuloisuutta on paljon, ja tuulimyllyjä vastaan on turha tapella. Voi kuule, kunpa tietäisit, kuinka spitaalinen musta tulikaan, kun päädyin yh:ksi! Jopa kaverit lakkasi kutsumasta kylään, jos paikalla oli heidän miehiään. Eikä lopulta kutsuttu enää yksinkään. Yksi kaveri kertoi, että hänen miehensä oli kieltänyt olemasta mun kanssa kaveri, koska olen kuulemma "epäluotettava". Tulin siis epäluotettavaksi heti kun mieheni oli jättänyt mut uuden kultansa takia :laugh: No, tälle parille kyllä tulikin sitten ero...

Oli kyllä eristetty olo. Pääasia on siis, ettet itse rupea uskomaan tuollaista skeidaa.

siis olen minäkin aikanaan ollut yh- vanhempi yhdelle mutta kas kummaa en yhtään ollut spitaalinen äitin mielestä ja olikin silloin onnellinen kun minuakin auttoi eräs ihana pariskunta joka oli naimisissa:)
Niin,ja en minä sitä miestä edes yrittänyt iskeä,
ihan muualta sen miehen sitten sain :)
Mutta äitini,
siis en vaan voi käsittää *hakkaan päätä seinään*

Vai pitäsiköhän soittaa äitilleni että onko minulla nyt jokin vaara menettää mieheni sillä hän juuri jutteli kahden taloyhtiömme hall.puh.johtajan kanssa joka kylläkin on mies

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Vai pitäsiköhän soittaa äitilleni että onko minulla nyt jokin vaara menettää mieheni sillä hän juuri jutteli kahden taloyhtiömme hall.puh.johtajan kanssa joka kylläkin on mies

No mut toihan olis vielä pahempi :laugh: :laugh:

Unohdin siis laittaa että juuri äskettäin kun tuolla laittaa tulitteita ilmaan :)
Mutta oikeasti ottaa kupoliin :(

Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Pieni piru minussakin asuu :D
soitin äitilleni ja kysyin että onko tuosta naapurin miehestä minun miehelleni vaaraa,
otti äitee ja suuttui :D

Ihan oikein :D
Kyllähän nyt vanhemmilta sukupolvilta voi odottaa hieman ennakkoluuloja mutta kyllä tuo nyt meni ihan yli ymmärryksen.

Ai hiukan?
Kyllä se menee minusta yli ymmärryksen jos laukoja on se joka on itsekin aikanaan eronnut?
minäkin olen aikanaan kokenut avioeron ja nyt tullaan laukomaan jotakin ennokkoluuloja hoh..
onkohan äitilläni edes varaa tuohon :(
Suoraan sanottuna hävettää olla äitini tytär :(

Yhteistyössä