J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sama tilanne täällä. Molemmilla lapsilla hyvät kodit ja perheet ja voi vaan nauttia olostaan oman kodin rauhassaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25656515:On ollut samoja mietteitä ja ne vain lisääntyivät sitä mukaa kun lapset kasvoivat. Nyt kumpikin on jo aikuisia ja olen pelkästään tyytyväinen, että ei ole enää alaikäisiä lapsia vastuullani![]()
No mun mielestä taas on merkitystä. Ne, jotka tekivät lapsensa ennen pidempää työputkea huokailevat, että ihanaa kun on vauva-ajat ohi. Minä (ja iso osa ystäviäni, tällaisia teidän mielestä varmaan ikäloppujä tuoreita äitejä) olen taas tehnyt töitä putkeen jo pidempään ja jopa vauva-aika tuntuu helpolta, kun saa kotona töistä ottaa kunnon hengähdystauon. Ei tarvi katsos sitten laitella aloituksia, että ah kun ihanaa, kun vauva-ajat on ohi...
Innolla odotan toista lasta tulevaksi ja toista vauvantuoksuaikaa, vaikka nautin tästä taaperoajastakin kyllä täysin rinnoin.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kaiken keskeltä;25656769:. En ole koskaan kokenut sen kummempaa vauvakuumetta, vaan halusin lapsia, en vauvoja. Eli mulle tää vauva-aika on molempien lasten kohdalla ollut se pakollinen paha joka pitää lusia että sen lapsen saa.