On mulla sitten ihuna mies <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä tuo leipä on? Näyttää herkulliselta. :)

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Oi ihana :heart:
Hyvän näköstä leipää :p

Mun mies on juossu mun reseptien kanssa apteekissa ja hakemassa mulle juustokeittoa kun oon taas vaihteeksi pipi. Ois se kurjaa olla kipeenä yksin :(

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Oi ihana :heart:
Hyvän näköstä leipää :p

Mun mies on juossu mun reseptien kanssa apteekissa ja hakemassa mulle juustokeittoa kun oon taas vaihteeksi pipi. Ois se kurjaa olla kipeenä yksin :(

:hug: ihana mies sinullakin kun lähtee juoksemaan apteekkiin...parane pian :kiss:

On se hyvä että jollakin on noita ihania miehiä.. Mä oon saanu kuulla tänään avomiehen suusta yhen lauseen. "Oo hiljaa saatanan huora, sua jaksa kattoo" Jatkunu uudenvuoden aatosta asti.. Taitaa mennä meilläpäin kohta kattilat jakoon ja lapsukaisen kanssa muutetaan muualle.. :/

On se hyvä että jollakin on noita ihania miehiä.. Mä oon saanu kuulla tänään avomiehen suusta yhen lauseen. "Oo hiljaa saatanan huora, sua jaksa kattoo" Jatkunu uudenvuoden aatosta asti.. Taitaa mennä meilläpäin kohta kattilat jakoon ja lapsukaisen kanssa muutetaan muualle.. :/

:( surullista, voimia uuteen vaiheeseen elämässä :hug:

Oispa munkin vaimo noin kiitollinen. Vika on kai siinä, että teen liian usein herkkuja, ostan liian kalliita lahjoja ja tuon kukkiakin muulloin kuin merkkipäivinä.

No tänä vuonna vähenee huomionosoitukset.

Yhteistyössä