Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei, enimmäkseen täällä puhutaan asiaa.Kannattaako tämä ketju lukea?
Kannattaako tämä ketju lukea?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26431395:Tietysti, minun ketjuni.
(Oikeesti, vain jos et saa unta yön pimenä tunteina. Huusin sinua tekstarilla apuun tuossa sivun 5 paikkeilla ollessani.)
No hyvä, saat hyvä äiti -pisteitä.ok. Vähän kesti. Herkkäsierain sai vaattensa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26431418:No hyvä, saat hyvä äiti -pisteitä.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26431414:Mutta kuka on D'Artagnan?
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26431414:Mutta kuka on D'Artagnan?
Minä kyseenalaistin moraaliaisi täällä tänään, kerroin että sinulla oli eilen viskiä.
Ja naapurissa villi gepardi.
( anteeksi, mulle on jäänyt pakkomielle tuosta kuvauksestasi.:ashamed![]()
:stick: keppiä teille, pahennusta aiheutatte keskenänne
mulla on jo toinen auki. Mutta se on IHAN vaan Liliin vika. Se yllytti ja vielä kesken työpäivän. Aino siideri maistiasiksi. Olipa makeaa. Kaikkeen sitä lankeaakin. Mutta kun tölkki oli kivan ruudullinen.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26431477:Mutta minä en juonut sitä viskiä eilen :saint:
Tänään minulla on siideri. Tai jopa kaksi. Yksi Stowford Press ja joku toinen, jonka nimeä en muista. Saatan saada ne jopa juotua sunnuntaihin mennessä:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26431448:Sun piti siis heti tunnustaa tuhmuutesi, eli että lörpöttelit toisen viskistä.
Mä voin muuten olla Porthos. :xmas:
Mulla on hyvä ajatus pitkäksi ketjuksi ens viikolle, mutta nyt en jaksa teitä ärsyttää sen enempää. :xmas:
mulla on jo toinen auki. Mutta se on IHAN vaan Liliin vika. Se yllytti ja vielä kesken työpäivän. Aino siideri maistiasiksi. Olipa makeaa. Kaikkeen sitä lankeaakin. Mutta kun tölkki oli kivan ruudullinen.
Voin paheksua tätä ennalta.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26431548:Hyvä idea, saat kerhomaksusta alennusta siitä hyvästä!
me päätettiin jo. Haluaa se.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26431563:Adoptoidaan päätön. Ei se kehtaa kieltäytyä. Koska oikeasti sekin haluaa.
Vaikka kyllä se varmaan vähän esittää, ettei muka halua olla D'Artagnan. Haluaa se silti.
Onko mulla jo ilmainen jäsenyys, kestopaheksujana. Tai ainakin kunnon bonukset kasassa?
voitaisiinko pysyä vaan parissa ketjussa edes, tämä on jo vähän liikaa miehelle.