On ne käteviä nuo lapset nykyään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kotilehmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä ei 2v eikä 5v onneksi uskalla edes kokeilla moista!
Mutta yhtenä aamuna kärsin itse migreenistä ja havahduin siihen kun 2v oli tullut itsekseen alakertaan ja laittanut telkkarin ja dvd päälle. Sitten kiljui kun ei pipsa possu lähtenytkään päälle! Kyllä olin huuli pyöreänä että miten neiti oli osannut siihen asti kaiken tehdä?!

aika taitava! Meillä osaisi 2,5 vee laittaa dvd: n pyörimään, mutta ei saa laitettua, koska tv:stä otetaan aina virta pois, joten ei saa kuvaa näkymään. Tv:n virtanappi tv:n yläreunassa.

Oho..aika erilaista elämää teillä kuin meillä mut mikäs siinä. Poika ei saa koskea telkkareihin, dvd:hin ja viimeisenä mun koneeseen. Jotenkin en kauheesti tykkäis ajatuksesta että se valvomatta pyöris netissä, tosiaan ennenkuin on järki päässä ja ikää tullut reippaasti lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Oho..aika erilaista elämää teillä kuin meillä mut mikäs siinä. Poika ei saa koskea telkkareihin, dvd:hin ja viimeisenä mun koneeseen. Jotenkin en kauheesti tykkäis ajatuksesta että se valvomatta pyöris netissä, tosiaan ennenkuin on järki päässä ja ikää tullut reippaasti lisää.

Lapsilla on oma kone ja siinä on kaiken maailman estot päällä. Siskoiltaan katsoo mallia, niin laittaa kyllä telkkarit ja dvd:tkin päälle. Minusta se ei ole huolestuttavaa tai ylpeilyn aihe, se on huvittavaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja uskomatonta:
Oletko tosissasi? 2-vuotias menee itse nettiin ja pelaa pelejä??!

Eihän lapsen tarvi ku pari kertaa nähä mistä kone menee päälle ja kun näyttää mistä painaa että aukeaa netti ja yks kuvake mistä löytyy lasten pelit ni helposti käy.

Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:

Eihän lapsen tarvi ku pari kertaa nähä mistä kone menee päälle ja kun näyttää mistä painaa että aukeaa netti ja yks kuvake mistä löytyy lasten pelit ni helposti käy.

Niinpä, samoin kaikki dvd-jutut. Ei tarvi kyllä vaivautua opettamaan, mutta miks mulle piti opettaa, eikä meinannu millään mennä jakeluun :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:

Niinpä, samoin kaikki dvd-jutut. Ei tarvi kyllä vaivautua opettamaan, mutta miks mulle piti opettaa, eikä meinannu millään mennä jakeluun :laugh:

Ehkä siksi ku me ei olla synnytty "tietotekniikka hampaissa" vaan se kultalusikka :D

Yhteistyössä