Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Oho..aika erilaista elämää teillä kuin meillä mut mikäs siinä. Poika ei saa koskea telkkareihin, dvd:hin ja viimeisenä mun koneeseen. Jotenkin en kauheesti tykkäis ajatuksesta että se valvomatta pyöris netissä, tosiaan ennenkuin on järki päässä ja ikää tullut reippaasti lisää.
Alkuperäinen kirjoittaja uskomatonta:Oletko tosissasi? 2-vuotias menee itse nettiin ja pelaa pelejä??!
Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:Alkuperäinen kirjoittaja uskomatonta:Oletko tosissasi? 2-vuotias menee itse nettiin ja pelaa pelejä??!
Eihän lapsen tarvi ku pari kertaa nähä mistä kone menee päälle ja kun näyttää mistä painaa että aukeaa netti ja yks kuvake mistä löytyy lasten pelit ni helposti käy.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:Alkuperäinen kirjoittaja uskomatonta:Oletko tosissasi? 2-vuotias menee itse nettiin ja pelaa pelejä??!
Eihän lapsen tarvi ku pari kertaa nähä mistä kone menee päälle ja kun näyttää mistä painaa että aukeaa netti ja yks kuvake mistä löytyy lasten pelit ni helposti käy.
Niinpä, samoin kaikki dvd-jutut. Ei tarvi kyllä vaivautua opettamaan, mutta miks mulle piti opettaa, eikä meinannu millään mennä jakeluun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:Ehkä siksi ku me ei olla synnytty "tietotekniikka hampaissa" vaan se kultalusikka![]()