On niin ihanaa olla nainen!

TUNDRA-arjen sankari-

Aktiivinen jäsen
25.03.2006
9 314
0
36
Naistenpäivänä oli aika hulvaton ketju naisten stereotypioista: http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1935742-stereotypioita-naisista/
Vaikka ketju olikin aika hauska, niin ei silti mikään kovin mairitteleva. Minusta on ihanaa olla nainen ja monestakin syystä. Tehdäänkö pieni lista niistä miksi naiseus on mahtavaa.

Minusta on ollut ihanaa saada olla raskaana ja kantaa elämää sisässäni.
Oli ihanaa tuntea vauvan potkut ja liikkeet.
Kivusta huolimatta jokainen synnytykseni oli mahtava kokemus ja tunne, kun sai vastasyntyneen lapsen rinnalleen oli niin suuri, ettei sitä voi kuvata.
Olen onnellinen siitä, että sain imettää lapsiani.

On ihan mukavaa käyttää hametta tai pukeutua muuten naisellisesti (varsinkin kun työvaatteet ovat ennemminkin miehekkäät, on vapaalla mukavaa olla naisellisempi)
Tukka hyvin kaikki hyvin.
Kiva kun on tissit. (miehillä ne ei vain näytä niin hyvältä :))
On mukavaa käydä kaverin kanssa baarin vessassa tirskumassa.
Sitten jos ottaa huomioon, kuinka mukavalta seksi tuntuu, niin onhan se mahtavaa olla nainen.

ps. me naiset osaamme mitä haluamme:
YouTube - skifte dekk

Minäkin olen onnellinen, että olen nainen. Tykkään miehistä, mutta ei olisi kiva itse olla mies :D Just nuo mainitsemasi asiat tekee naiseudesta ihanaa. Meillä on myös lupa hömpötellä ja olla outoja ja vaikeita, ollaanhan me hormoneiden vietävissä. On myös mukavaa, kun meillä naisilla on valta, vaikka miehet muuta kuvittelevatkin ;) Kuunnelkaa vaikka miesten tekemää musaa, mistä he laulavatkaan: naisista, jotka ovat pilanneet tai parantaneet heidän elämänsä :heart:

Minun mielestä on mukavaa kohdella naista naisena, suudella silitellä ja halailla samalla kun tuntee olevansa itse mies, tykkään pitää hyvänä ja helliä kaiken kruunaa se kun itse asiaan päästään niin nainen on yhtä mukava minulle.

On tosi ihanaa olla nainen. En koskaan vaihtaisi osaani miesten kanssa. Naisena saa olla mitä haluaa, hoitaa perhettään ja päättää kodin asioista. En välitä shoppailusta ym. mutta mielestäni miesten elämä on vaikeaa, kun on oltava niin "kovis".

Minusta on ihanaa olla nainen, myös siksi, että uskon naisen sielunelämän olevan ehkä hivenen moniuloitteisempi kuin miesten ( tämä yleistys siirretäköön miestä koskeviin stereotypioihin lue = miehet ovat putkiaivoja).
Minusta on ihana saada joskus jutella toisten naisten kanssa ja saada keskusteluun sellaisia moniulotteisia asteita ja aspeketja, jotka kaikki keskustelijat ymmärtävät- sen sijaan kun mies luovuttaa, kun ei edes tajua mistä puhutaan.:cool:

Yhteistyössä