On niin vaikee keksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kookosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kookosta

Aktiivinen jäsen
02.02.2007
18 491
0
36
Jossakin vaiheessa pitäs kai keksiä mitähän sitä nyt haluais OIKEASTI tehdä isona, mut pää lyö edelleen tyhjää. Oon pyöritelly vaikka mitä eri ammatteja mielessä, mut kaikki vaan tökkii enempi tai vähempi. Tai sit joku kuulostaa oikeen hyvältä, mut todellisuudessa se onkin jotain-ihan-muuta.
En haluais mielellään lähtee koulun penkille, eli oppisopimus olis hieno juttu. Mutta tuntuu ettei noista toisen asteen koulutuksista löydy mitään mikä kiinnostaisi sen verran et sitä vois ajatella tekevänsä työkseen lopun ikää.
Matematiikka on ihanaa, haluaisin vaan oppia sitä lisää ja lisää ja lisää, mut mikä pirun ammatti olis muka oikeen matematiikka painotteinen toisella asteella?

Ammatinvalinnan psykologin juttusille työkkäriin, saat kuulla mahdottomia ideoita. Minulle sopisi kuulemma työ mainostoimiston dynaamisessa ja hektisessä ilmapiirissä... mutta ongelma on se, että pidän alaa moraalittomana.

No oon pyöritelly jos koittas jotakin tympeetä rakennusinsinöörin hommaa, siinä sais ainakin laskee, mutta en tiiä.
Samalla vaivalla sitä kai sit vois koittaa jotain tosi-matemaattista.

Vaikeeta.
Onneks ei kyl ihan tän hetken ongelma, mut pian on.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Minulle sopisi kuulemma työ mainostoimiston dynaamisessa ja hektisessä ilmapiirissä... mutta ongelma on se, että pidän alaa moraalittomana.

Tiedätkö mitä, minulla on aivan sama juttu :D Mietin hetken eettistä mainosalaa, mutta sekin on vähän niin ja näin :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Jossakin vaiheessa pitäs kai keksiä mitähän sitä nyt haluais OIKEASTI tehdä isona, mut pää lyö edelleen tyhjää. Oon pyöritelly vaikka mitä eri ammatteja mielessä, mut kaikki vaan tökkii enempi tai vähempi. Tai sit joku kuulostaa oikeen hyvältä, mut todellisuudessa se onkin jotain-ihan-muuta.
En haluais mielellään lähtee koulun penkille, eli oppisopimus olis hieno juttu. Mutta tuntuu ettei noista toisen asteen koulutuksista löydy mitään mikä kiinnostaisi sen verran et sitä vois ajatella tekevänsä työkseen lopun ikää.
Matematiikka on ihanaa, haluaisin vaan oppia sitä lisää ja lisää ja lisää, mut mikä pirun ammatti olis muka oikeen matematiikka painotteinen toisella asteella?

merkonimi laskentapainoitteinen tai joka on joku tilintarkastaja? Vai onks se toisen asteen koulutus enään?

Eettistä mainosalaa?

No anyway, niin sitä painii moni muukin ammatinvalinnan edessä. Minullakin ammatti on, nyt pitäisi taas päättää kumman oppisopimuspaikan otan vastaan :)

Merkonomina olisin kyl tosi huono (uono kielipää enkä oo kauheen ulospäinsuuntautunut) ja tilintarkastaja (niin tylsän ihanalta kun se kuulostaakin) on yliopisto tutkinto.

Kirjahylly... siis kirjanpitäjä? :D

Kirjanpitäjä kuulosti kivalta. Taitaa olla ainakin ihan koulun puolella aika hintavia opintoja :D Mut oppisopimus hommana vois mennäkin, ainoo et mulla ei todellakaan oo mitään tonne päinkään olevaa koulutusta alla.
Mut pitää laittaa korvan taakse.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Eettistä mainosalaa?

Keskittyisin vain niihin tuotteisiin, jotka ovat eettisesti ja ekologisesti kestäviä. Jäisin hyvin nopeasti työttömäksi :D

Äläs tiedä, tulevaisuudessa kaikki on mahdollista.. Varsinkin tuollaiset TÄRKEÄT asiat jotka nyt vasta nostaa päätään suuren yleisön keskuudesa :D Ei vuk.. Sulakoon vaikka jäätikkö ensi yönä, mutta nyt on pakko nukkua... Krooh..

Kirjanpitäjä kuulosti kivalta. Taitaa olla ainakin ihan koulun puolella aika hintavia opintoja :D Mut oppisopimus hommana vois mennäkin, ainoo et mulla ei todellakaan oo mitään tonne päinkään olevaa koulutusta alla.
Mut pitää laittaa korvan taakse.

Mikä koulutus sulla on?

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
näin AD:n puolisona kysyn et mikä tekee mainosalasta moraalittoman?

ihan siis silkasta mielenkiinnosta:D

Pitää luoda tarpeita tyydyttettäväksi... Tarpeettomia tarpeita.

Alaan käytetyllä luovuudella ja rahalla saisi aikaan paljon konkreettista hyvää.

Yhteistyössä