On noilla ostajilla häpyä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikkee kans
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaikkee kans

Vieras
Myin juuri tämän palstan kautta syöttötuolin hintaan 30 euroa. Ostaja tuli - tai hänen miehensä - hakemaan tuolia. Kysyi, paljonko maksaa. Minä sanoin, että 30 e on sovittu. Hän sanoi, ettei hänellä ole kuin 25 euroa. Minä myin tuolin tuohon hintaan. Sanoin vaan, että voin myydä sillä.

Ei ole penneistä kiinni, mutta kyllä pisti taas jälleen kerran ihmetyttämään, millaisia hiihtäjiä tämä maa päällään kantaa. Täytyy itsekin alkaa noin röyhkeäksi. Tulee nyt toisen kotiin, ottaa tavaran ja maksaa liian vähän. Ihan pokilla vaan.

Olisit sanonut että hinta on kolmekymppiä, eikä senttiäkään alle. Olisi tullut uudestaan hakemaan tai maksanut etukäteen tilille, jos ei käteistä mukana tarpeeksi...

En viitsinyt sanoa, kun niin säälittävästi seletinippua hypisteli. Ajattelin, ettei hänellä ole rahaa. Minulla sen verran on, että en käynyt kitsaaksi ja vaan möin ihmisparalle halvemmalla. Joo, tiedän, että olisin voinut sanoa, että käypä pankkiautomaatilta lisää rahaa.

Ihmettelen vain sitä, että on ihmisillä pokkaa!

Minäkö tässä nyt paska ihminen olen, kun möin liian halvalla.

On teilläkin logiikka. Ou mai gaad.

Huutiksessa on käynyt juuri samalla tavalla. Mielestäni se on törkeyden huippu, että huutaa korkeimmalla hinnalla tavaran ja sitten alkaa noutaessa tingata alemmaksi, mitä ovat muut huutaneet.

Fiksusti teit kun myit. Mutta pakko ei ollut! Ostaja teki väärin, varmasti tahallaan... Jos mulla kävis tollanen moka lähtisin kyllä hakemaan sovitun summan. Tyhmä tapa tinkiä!

Toi tuntuu olevan toisille ihmisille ihan tapa...tuskin ap:n elämä tuohon kaatui, mutta kyllä mä uskon että se on ollut taas hieman outo tilanne kun hinta on ollut tiedossa jne.

No nyt ne kotona hykertelee että siapahan sen tuolin halvemmalla.

Mut joo mun mielestä toi ei ole reilua ja joo.. mulle vois käydä just näin... mä en vaan kehtaa vinkuu pienistä, varsinkin silloin kun itellä se raha just silloin ei ole niin tärkeetä.

Yhteistyössä