On partylite-, tupperware- ja jonathankutsuja. Kuinka olisi erotiikkakutsut?

maximillianna

Aktiivinen jäsen
18.11.2006
2 533
0
36
Krääsää on kotona niin paljon, jotta hyvä että mahdutaan ylipäätään täällä asumaan. Joten partylite ei ole mun juttu.
Sama koskee tupperin kamaa. Meillä on niin himputin vähän säilytystilaa keittiössä.
Jonathanilta sain mitä tarvitsin, joten se siitä(kin).
Mikä olis tarve erotiikkakutsuille?

Muoks. Ainakin itelle se olis ajankohtainen. Osa omista leluista on kaluttu loppuun ja roskissa tai sitten niihin on vaan jo kyllästynyt ja siksi kaapin perällä jemmassa odottamassa päivää parempaa..

palstalaisista yks järjestää tuollasia :D tosin asuu kyllä täällä kokkolassa... Mikähän nikki...willasukka ( jos on velä tolla nikillä )

muoks. lisään vaan että hältä vois saada tietoo kuka teilläpäin järjestää

Vasta pidin kutsut ja oli jymy menestys! Itä-Suomessa on ainakin esittelijöitä. Hot Lips sivujen kautta voi tilata esittelijän. Meidän oli aivan huippu tyyppi!

Alkuperäinen kirjoittaja suklaasuukko:
Alkuperäinen kirjoittaja huldajuurakon neljän äiti on:
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Onhan niitä olemassa, mutta kukaan lähipiiristä ei ole moisia järjestänyt. Ja ite voisin järjestää meille esittelijän, jos ihmiset jättäis ujoutensa kotiin.

No järjestäs vaan niin varmasti tulen :D

SINÄ :o joko on partyliten kynttilät kuluneet loppuun?

Älä hauko yhtään siellä henkeäs ettet tukehdu :D
Mun muutama tuttu ehdotti et miks en lähtis niitä myymään, tulisivat kuulemma heti kutsuille, pitää laittaa harkintaan :D
partyt odottaa tuolla kaapissa käyttämättöminä, meinasin laittaa huutikseen...sulle jäi se kuvasto...tuotko tänään päiväkodille, saisin hinnat selville?

Onhan niitä olemassa, mutta kukaan lähipiiristä ei ole moisia järjestänyt. Ja ite voisin järjestää meille esittelijän, jos ihmiset jättäis ujoutensa kotiin.

No järjestäs vaan niin varmasti tulen :D

SINÄ :o joko on partyliten kynttilät kuluneet loppuun?

Etkö ite uskaltais mukaan?

Alkuperäinen kirjoittaja haluu nähdä:
näyttääkö se esittelijä ihan livenä mihin niitä vehkeitä tungetaan?

Niin ajattelitko että esittelijä alkais ihan kädestä pitäen sulle näyttämään miten tuotteet toimii? :D
ehkä sun kuitenkin on itse testailtava mihin koloon saat minkäkin tuotteen ängättyä, varos vaan ettet hukkaa mitään :whistle:

Niin ajattelitko että esittelijä alkais ihan kädestä pitäen sulle näyttämään miten tuotteet toimii? :D
ehkä sun kuitenkin on itse testailtava mihin koloon saat minkäkin tuotteen ängättyä, varos vaan ettet hukkaa mitään :whistle:

siis saako niitä kokeilla siellä kutsuilla?hyi hitsi,jos saa :laugh: enkä kyllä ilkeis mihinkään tollasille kutsuille lähteä,vanha akka :ashamed:

siis saako niitä kokeilla siellä kutsuilla?hyi hitsi,jos saa :laugh: enkä kyllä ilkeis mihinkään tollasille kutsuille lähteä,vanha akka :ashamed:

Suklis! Sä mitään vanha ole!!!!!!!! Ja ainahan vanhakin koira voi oppia uutta ;)
Ilman muuta lähdet, mä vaikka järjestän jos naapuri ei enää jaksa/ennätä :D
Kuule kyllä ukkos yllättyis kun kynttilät ja muovit saa väistyä uusilta leluilta B) pysyis visusti kotona :D

Mä aattelin, et ukot olis mukana. Tietty jos haluavat. Omani olis ainakin ja pari hänen kaveriaan vaimokkeineen. Meillä on vaan istumapaikkojen puute, mutta kunhan se saadaan järjestettyä, niin kutsut laitetaan pystyyn.
Ei niitä saa testata, tietenkään. Vai haluisko joku työntää itteesä valmiiks eritteistä olevan sauvan? Yök. Mutta toki esittelijä kertoo mitä milläkin voi tehdä, yms.

Se mitä maksaa riippuu siitä mitä tilaa. Esim; hieromasauvoja on niin monenlaisia ja monen hintaisia, uskaltaisin sanoo et 15e tietämillä on halvimmat.

Mä aattelin, et ukot olis mukana. Tietty jos haluavat. Omani olis ainakin ja pari hänen kaveriaan vaimokkeineen. Meillä on vaan istumapaikkojen puute, mutta kunhan se saadaan järjestettyä, niin kutsut laitetaan pystyyn.
Ei niitä saa testata, tietenkään. Vai haluisko joku työntää itteesä valmiiks eritteistä olevan sauvan? Yök. Mutta toki esittelijä kertoo mitä milläkin voi tehdä, yms.

Se mitä maksaa riippuu siitä mitä tilaa. Esim; hieromasauvoja on niin monenlaisia ja monen hintaisia, uskaltaisin sanoo et 15e tietämillä on halvimmat.

aaauuuuuuuuuuuuuuu!et kai oikeesti järkkää niitä?luuletko että monta vierasta tulisi omasta pihasta?jos tulee niin ottakoon oman tuolin mukaansa B)

Kuumimmat

Yhteistyössä