On rankkaa olla pieni mies :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kowalski

Aktiivinen jäsen
14.07.2007
82 472
9
36
Poikani, 3½ v, keskusteli 4-vuotiaan ystävänsä kanssa...

Mun poika: Tykkääks sä kun sun tukkaan laitetaan geelii?
Kaveri: Joo.
Mun poika: Mä en tykkää, koska sit tulee komeeks ja tytöt alkaa rakastumaan ja pussaamaan.
Kaveri: Se on kyl ällöö. Toooosi ällöö.
Mun poika: Nii onki. Äiti saa pussata mua mut tytöt ja naiset ei.
Kaveri: Se on tosi rankkaa kun kaikki tytöt rakastuu meihin.
Mun poika: Nii onki. Sit ne halaa ja pussaa ja munhun tulee tyttöjen haju!
Kaveri: Tyttöjen haju...yäääk.
Mun poika: Kato mul on tämmönen miespaita. Miehekäs paita (paidassa on Teräsmiehen kuva).
Kaveri: Mullaki on miehekäs paita, kato (Salama McQueen).
Mun poika: Äiti joskus haluu laittaa mul pinkin paidan. Pinkki ei oo miehekäs.
Kaveri: Ei nii. Pinkki on ihan tyttöjen värinen.

:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hmmm... Kai sitten keskustelit heidän kanssaan, ettei väreillä ole sukupuolta?

Siitä aiheesta ollaan todellakin keskusteltu :D, pojalla kun on ihana pinkki pikeepaita mistä mä tosiaan tykkään ja se sopii poitsulle erinomaisesti...nyt viime viikkoina hänestä on vaan tullut Miesten Mies ja pinkki on ällöö :'(

Sain mä silti sen paidan päälle huijattua, kun mentiin jokilaivaan. Vetosin siihen että iskälläkin on pinkkejä paitoja. Mutta jos kaverit on näkemässä niin sälli ei enää pinkkiä pue :| . Kirkkaanpunainen yms kelpaa kyllä.

Tuommoinen miehekkyys kannattaa niistää pojista ihan heti pois ja kasvattaa heistä hiirulaisia.

Juuei :D, pikkusällien miehekkyys on suorastaan suloista. Ja erittäin ailahtelevaa.

Ensin ollaan niin miestä, niin miestä...ja pian pyydetään äidin syliin ja leikitään vauvaa kotileikissä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Tuommoinen miehekkyys kannattaa niistää pojista ihan heti pois ja kasvattaa heistä hiirulaisia.

Juuei :D, pikkusällien miehekkyys on suorastaan suloista. Ja erittäin ailahtelevaa.

Ensin ollaan niin miestä, niin miestä...ja pian pyydetään äidin syliin ja leikitään vauvaa kotileikissä :heart:

Meillä herra 3,5 vee eilen kans uhos eilen olevansa jo niin iso, että voi ajaa vaikka yksin ukin traktoria, onhan hän jo antanut Helmille pusunkin hoidossa. No, sitten tuli aika ottaa yskänlääkettä (joka on pahaa), niin johan rupesi vauvaksi - mä siis erehdyin sanomaan, että tuus ottaan tätä isojen poikien yskänlääkettä - ei osannut kävellä eikä puhua, guu guu vaan jokelsi ja sätki lattialla... ei voinut kyllä kuin nauraa hälle :heart:

:D Ihania!

Hmmm... Kai sitten keskustelit heidän kanssaan, ettei väreillä ole sukupuolta?

Minä aloin tästä kommentista vaan ihan miettiä, että miksi olisi tärkeetä, ettei pieni poika tai iso mies ajattele vaaleanpunaista tyttöjen värinä? Ainakin oma mieheni ei mitään pinkkiä päällensä laita ja asia on minusta ok. Enhän minänkään voi sietää vihreää päälläni ja se on ihan ok.

Alkuperäinen kirjoittaja Lahja:
Minä aloin tästä kommentista vaan ihan miettiä, että miksi olisi tärkeetä, ettei pieni poika tai iso mies ajattele vaaleanpunaista tyttöjen värinä? Ainakin oma mieheni ei mitään pinkkiä päällensä laita ja asia on minusta ok. Enhän minänkään voi sietää vihreää päälläni ja se on ihan ok.

Mä haluuuuuun että mun poika käyttää myös vaaleanpunaista. Ruskeatukkaiselle ja näin kesällä hyvin ruskettuneelle poitsulle sopii pinkki mainiosti :)

Mutta tuo kasvaa koko ajan, oma tahto vahvistuu, enkä aio pakottaa pukeutumaan sellaiseen mistä ei tykkää :|

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Lahja:

Mä haluuuuuun että mun poika käyttää myös vaaleanpunaista. Ruskeatukkaiselle ja näin kesällä hyvin ruskettuneelle poitsulle sopii pinkki mainiosti :)

Mutta tuo kasvaa koko ajan, oma tahto vahvistuu, enkä aio pakottaa pukeutumaan sellaiseen mistä ei tykkää :|

Kyllä se sen sit isona hoksaa taas, että vaaleanpunainen sopii :).