On se helppoo tää tupakanpolton lopetus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamma-73

Aktiivinen jäsen
29.08.2005
3 230
0
36
Porvoo
8.8 aloitin ja ihan ok menny. Kun poltan niin olen jopa hermostuneempi kun nyt. Toki on hetkiä, että tekis mieli mennä ulos, mut en aio antaa periksi tällä kertaa. Muutenkin hyvä sauma nyt lopettaa kun kohta on lähes mahdotonta mennä ulos röökille(jos en halua, että poika näkee).

Kiitos MySelene! Toivon todella, että en repsahda. Ei siitä ole kun harmia ja pääkipu oli ainoa, mitä sain siitä. Toki se on hetkellinen hyvänolontunne, mut pääpaino sanalla hetkellinen. Mun polttaminen oli sellasta, et menin pika pikaa nurkan taakse ja vedin parit ja tumppasin. Rahanmeno on valtava.

mä lopetin 10.7, nykysin jopa tupakan haju tekee pahaa, joten repsahduksesta ei ole vaaraa.
Ite käytin kaks päivää korvaustuotteita ja totesin et ne on tyhjää.. Nyt olen koukussa turkinpippureihin.. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:
mä lopetin 10.7, nykysin jopa tupakan haju tekee pahaa, joten repsahduksesta ei ole vaaraa.
Ite käytin kaks päivää korvaustuotteita ja totesin et ne on tyhjää.. Nyt olen koukussa turkinpippureihin.. :laugh:

Mä taas tykkään hajusta, mut onneks en kumminkaan voi haistella kun ei ole polttajia lähistöllä. Mä käytän niitä mikrotabseja, mut tosi harvoin. Ehkä kerran päivässä otan yhen.

Yhteistyössä