on se jännä juttu että mies voi "vapaailtoinaan" tehdä mitä vaan ja mennä miten haluaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohdinta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohdinta

Vieras
..vain ilmoittamalla et "mä meen nyt!" mut mummu kun ottaa lapset yökylään ja minä ilmoitan, et mä muuten meen nyt (kaverin luo iltateelle) niin ollaan naama väärinpäin.. hiukan pistään miettimään että onko suhteessa mitään järkeä...?!

Näinhän se aina menee! Meillä mies lupasi illansuussa vahtia lapsia että saan ommeltua pari pikku juttua, ja kävi sohvalle nukkumaan... hetken kuuntelin sieltä kuuluvaa kinastelua ja huutoa, sitten luovutin ja hoidin itse lapset. Mies heräs sitten iltapalalle sopivasti, ja ihmetteli vaan äsken kun sanoin että menen nyt ompelemaan ne jutut, että enkö muka ommellut silloin kun hän vahti lapsia :headwall:

[QUOTE="eve";22584325]ekana tulis mieleen että sun mies oli ajatellut että olisitte ollu kahdestaan kun lapset on yökylässä..[/QUOTE]

niin että mies menee esimerkiks 5 iltana viikossa kun perheetön ihminen ja sit kun mulla on sama tilaisuus niin pitäiskin olla porukalla.. joo en usko..

Meil kans vähän samaa vikaa et mies menee niin kuin perheetön ja itellä aina ihan hirveä järkkäily et ees kerran kahessa kuukaudessa pääsis kaverin kanssa kahden kahveelle.

Epäreilua. Jos et erota halua, niin joku muutoshan tuonon on tultava?

No eeei, kun onhan se kuitenkin ihana aviomies ja hyvä isä lapsilleen, ja sit on kuitenki niit hyviiki hetkii aina välillä :) Niiden voimal sitä taas jaksaa puskea eteen päin. Et jos se mies nyt joskus sattuu sikamaisesti kohtelee vaimoaan ni ei kai sitä joka pikku asiasta kande heti suuttuu... sitä paitsi, miehen perus oikeuksiin kuuluu päästä tuulettuun sillon kun se itte haluu.

[QUOTE="vieras";22584457]No eeei, kun onhan se kuitenkin ihana aviomies ja hyvä isä lapsilleen, ja sit on kuitenki niit hyviiki hetkii aina välillä :) Niiden voimal sitä taas jaksaa puskea eteen päin. Et jos se mies nyt joskus sattuu sikamaisesti kohtelee vaimoaan ni ei kai sitä joka pikku asiasta kande heti suuttuu... sitä paitsi, miehen perus oikeuksiin kuuluu päästä tuulettuun sillon kun se itte haluu.[/QUOTE]

Niinpä, mitäs sitä edes odottamaan hyvää kohtelua, antaa vaan kävellä huoletta yli, mikäs tässä eläessä.:xmas:

Ite oon aina aika selvästi ilmaissut, mitä haluan ja odotan ja uskon, että se on yksi syy, miksi olen onnellisessa suhteessa.

Ootteko te tosissanne?! :D Tollaisen takia neuvoa eroamaan?! :D Ziisus... Jos meillä olisi lapset hoidossa, ja saataisiin kahdenkeskinen ilta miehen kanssa, niin se tosiaankin olisi sitä, eikä olisi mikään ihme, jos toinen loukkaantuisi siitä, että toinen käykin jollain kaverilla iltateellä! Miettikääs vähän...

Ootteko te tosissanne?! :D Tollaisen takia neuvoa eroamaan?! :D Ziisus... Jos meillä olisi lapset hoidossa, ja saataisiin kahdenkeskinen ilta miehen kanssa, niin se tosiaankin olisi sitä, eikä olisi mikään ihme, jos toinen loukkaantuisi siitä, että toinen käykin jollain kaverilla iltateellä! Miettikääs vähän...

No kyllä joo samaa mieltä tässä asiassa, mutta ap:n tapauksessa nyt ei ollut kyse tällaisesta tilanteesta. Ite jouduin kerran perua yhden parin tunnin aikoja sitten sovitun ja erittäin odotetun menon isännän hommien takia (ja ei nyt mikään kovin pakollinen homma), mutta isäntä sitten samalla viikolla kyllä pystyi lähteä ex-tempore ryyppäämään ja sen jälkeen tietysti makasi sen yhden päivän puolikuolleena. Sain sellaiset raivarit asiasta ja se saatiin sovittua. Mies itsekin ymmärsi, että oli käyttäynynyt epäreilusti. Niin että puhukaa ja sopikaa pelisäännöistä. Vaikka totta on, että voisihan sitä joskus käyttää aivoja ja ymmärtää sanomattakin...

Mä jäin miettimään sitä, että miksei sun miehes ollu niiden lasten kanssa sillon, että olisit päässy kaverille iltateelle? Kyllä meillä ainakin mies vahtii muksua sen aikaa jos mä haluan jossain käydä ja sit kun tyttö on mummilassa hoidossa niin sit se on sitä kahdenkeskistä laatuaikaa mistä otetaan kaikki yhdessä irti..

Säälittävä mies..Ei pysty omia lapsiaan hoitamaan?
En oikeasti koskaan voisi olla ihmisen kanssa joka ei siihen kykene ja muutenkin luulee hallitsevansa toisen elämää.
On muutakin kuin se kotielämä.

[QUOTE="vieras";22584457]No eeei, kun onhan se kuitenkin ihana aviomies ja hyvä isä lapsilleen, ja sit on kuitenki niit hyviiki hetkii aina välillä :) Niiden voimal sitä taas jaksaa puskea eteen päin. Et jos se mies nyt joskus sattuu sikamaisesti kohtelee vaimoaan ni ei kai sitä joka pikku asiasta kande heti suuttuu... sitä paitsi, miehen perus oikeuksiin kuuluu päästä tuulettuun sillon kun se itte haluu.[/QUOTE]

eikö kukaan huomannut tuota viimeistä lausetta? ei siinä ole hymiötä eikä mitään tunteisiin viittavaa kommenttia, eli näyttäisi että henkilö on ihan tosissaan, eihän kummallakaan sitä oikeutta ole että saa just sillon mennä ku itteä huvittaa, vaikka siihen kuinka pyrittäisiin että silloin menee kun mieli tekis jos se ei ole joka ilta niin sanotusti...

Yhteistyössä