On se jännää tää keli..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bluedrama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On tosiaan...eilen töistä tullessani liukkaus yllätti kotiovella. Astuin rappurallin päälle ja samalla lensin selälleen. En kerennyt tehdä ihan mitään. Löin samalla oikean käden ja lonkan/kyljen betoniportaaseen. Oikeesti kävi niin kipeesti, että olin ihan varma että tuli luunmurtuma. Tähtiä vaan vilisi. Yöllä oli kylki tosi kipee, aamulla ei niinkään tiennyt. Nyt sitten päivän töissä oltuani on tosi kipeä koko oikea puoli. Yhdellä kädellä pitää kirjoittaakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Bluedrama:
auts.. :hug:

Toivottavasti ei nyt kuitenkaan tullu "pintavammoja" pahempaa..

Toivottavasti. Jos nyt ei yön aikana kummene niin pakko varmaan tohtorille mennä huomenna. Ei se ainakaan parane, jos raskaita vanhuksia päivät nostelen.
Se siitä keväästä sitten. Täällä ainakin aamullakin oli pääkallokeli ja päivän on tuiskuttanut.

Ihan mieletön ilma oli kyllä eilen! Sellainen jääpinta ihan jokapaikassa. Sielläpä se on vieläkin mun auto tienpenkalla, ku ei suostunu töihin mennessä liikkumaan eteen, eikä taaksepäin... :headwall: Onneks mä pääsin ilmaisella taksikyydillä takas kotiin sieltä korvesta, harmitti vaan ku jäi töihin sit menemättä.

Hui, onneks Hinnille ei käyny pahemmin! :hug:

mä otin sunnuntaina kuvan meijän takapihalta ja siinä kuvassa ei ollu lunta ollenkaan...neljä tuntia myöhemmin otin uuden kuvan...siinä lunta oli semmonen kymmenen senttiä...nyt sitä on joku 15 senttiä :kieh: :kieh:

Meillä pihassa 15 senttiä lunta vielä puoliltapäivin. Aurinko ei paistanut ja pohdin puoli tuntia että viittisköhän. Meinaan kolata lumet pihasta.

Reippaasti hain tikat ja kiipesin varaston orsille hakeen kolaa jonka mies oli sinne jo kesäteloille nostanut. Kolasin hiki hatussa ja kas, tunnin päästä alko arska paistaan ja neljältä oli piha jo ihan lumeton.

|O

Täällä (Oulussa) on kans tullut lunta niin maan perksti ja lisää tulee koko ajan :kieh: Onneksi meillä on vielä talvirenkaat autossa...
Poika 10v. kävi äsken tekemässä lumityöt :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
http://www.aijaa.com/v.php?i=1931851.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=1931854.jpg

:kieh:
Aika hurja muutos ja noin nopeaa... :o
Ihan arvoituksia nää kelit tosiaan!

juu..kiva oli muutos..nuin niinku ku kesärenkaat alla jo :saint:
Autssss... Just eilen kun sieltä ojanpientareelta kamojani keräilin, ni ajattelin että toivottavasti kovin monella ei oo vielä kesärenkaat alla :hug:

Yhteistyössä