On se kiva kun pimeenä saat pyytää hiustenleikkuusta 10e. mutta jos käyt samaisen ihmisen esim, tietokoneen korjaamassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja purkaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen ollut liian kiltti ja auttanut aina kaikkia jotka tunnen, jos sitä ovat tarvinneet. Mutta nyt tuli seinä vastaan tai siis 3 vuotta sitten.

Olen AINA ollut auttamassa muutoissa, ja pakkaamisessa yms. Nyt sitten kun itse olin muuttamassa, ja kyselin näitä samoja tyyppejä joita olen auttanut, auttamaan minua ja miestäni. Vastaukseksi sain hölliä lupauksia avusta.
Sitten viikkoa aiemmin alkoi satelemaan kaiken näköisiä peruutuksia. Noh yksi kaveripariskunta oli tulossa kuitenkin.
Mukavin ylläri tuli sitten muuttopäivänä, kun tämä kaveri firman pakunsa kanssa ei ilmestynytkään paikalle, eikä vastannut puhelimeen. Meni sitten muutossa hiukan kauemmin kuin yleensä menisi.

Myöhemmin kertoi että ei keksinyt mitään veruketta, eikä jaksanut aamulla vain nousta. Oli sovittu tulevaksi klo 12, että semmonen aamu.

Arvatkaa montako palvelusta olen sen jälkeen ilmaiseksi tehnyt, jos sukulaisten pyyntöjä ei oteta lukuun?

Mä olen ollut liian kiltti ja auttanut aina kaikkia jotka tunnen, jos sitä ovat tarvinneet. Mutta nyt tuli seinä vastaan tai siis 3 vuotta sitten.

Olen AINA ollut auttamassa muutoissa, ja pakkaamisessa yms. Nyt sitten kun itse olin muuttamassa, ja kyselin näitä samoja tyyppejä joita olen auttanut, auttamaan minua ja miestäni. Vastaukseksi sain hölliä lupauksia avusta.
Sitten viikkoa aiemmin alkoi satelemaan kaiken näköisiä peruutuksia. Noh yksi kaveripariskunta oli tulossa kuitenkin.
Mukavin ylläri tuli sitten muuttopäivänä, kun tämä kaveri firman pakunsa kanssa ei ilmestynytkään paikalle, eikä vastannut puhelimeen. Meni sitten muutossa hiukan kauemmin kuin yleensä menisi.

Myöhemmin kertoi että ei keksinyt mitään veruketta, eikä jaksanut aamulla vain nousta. Oli sovittu tulevaksi klo 12, että semmonen aamu.

Arvatkaa montako palvelusta olen sen jälkeen ilmaiseksi tehnyt, jos sukulaisten pyyntöjä ei oteta lukuun?
Itsellekin tapahtunut.... monesti. vittu kun vituttaa tuollanen T: sähköasentaja

[QUOTE="vieras";22042332]Itsellekin tapahtunut.... monesti. vittu kun vituttaa tuollanen T: sähköasentaja[/QUOTE]

Samoin on sitä oltu muutoissa apuna. Sitten kun itse muutin viellä viimeisilläni raskaana. Niin missäs ne kaverit on? Hyymmm! Tai kun kaverilta erehdyttiin pyytämään bensarahaa, kun olisi pitänyt omalla autolla tehdä muuttoa. Kun asui niin kaukana.
(me ei todellakaan mitään rikkaita)
Niin suuttui ja sanoi että talkoollahan nämä tehdään. Hei halooooo talkoolla TYÖ. Mutta ei me nyt ruveta siitä maksamaan että päästään omalla autolla ees taas ajamaan toisten muuttoa.
(varsinkin kun tämä kyseinen ihminen ei ole ollut koskaan meidän muutossa, Eikä varmasti tule olemaan sen tietää.) ihan järjetön haipakka nousi tästä, bensojen pyytämisestä. Arvaas onko meillä menoa johonkin jos hänellä on joskus viellä muutto. oletetaan kun kun ollaan parisuhteessa, niin mun mies on aina käytettävissä ja mä jään lasten kanssa kotia. ei hei ei se näin mene. ne on mun kavereita ei mun miehen. ei sitä kiinnosta tehdä mun kavereille palveluksia. eikä se olisi velvollinenkaan siihen. MIELESTÄNI.

Mekin tehtiin edellinen muutto miehen kanssa kahdestaan, hyvä puolihan siinä on se että ei tartte muita auttaa (lähinnä niitä ketä ite pyydettiin sillon kaveriks)

Ja sitten sais ihmiset tehdä autoremonttinsa ihan itse. Aina ollaan rankumassa miestä korjaamaan autosta sitä ja sitä vikaa, kun on niin kallista viedä korjaamolle. Kahvit saatetaan tarjota palkaks... Ja välillä niissä remonteissa menee monta tuntia.... Mutta on kyllä nyt lopettanu ilmaisena asentajana toimimisen, eikä korjaa enää kuin puolituttujen autoja joille kertoo hinnan etukäteen.

[QUOTE="niin";22039705]Niistä pitää maksaa verot....Kyllä 20e pimeänä puhtaana käteen on aikamoinen liksa.[/QUOTE]

Itseasiassa JOS joku maksaa niin se saa kuitinkin ja mä ilmoitan siitä omassa verotuksessani ;) Että oikeassa olet.

Yhteistyössä