On se kumma ettei osaa nukkua jos mies on liikenteessä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Mies on pitkästä aikaa kavereittensa kanssa liikenteessä, ja mä täällä valvon, vaikka aamulla pitää lasten kanssa herätä.
Jostain kumman syystä mä en pysty nukkumaan koko yönä kunnolla, jos mies on liikenteessä....

en miekään osannu ko exän kanssa olin yhessä. mutta siihen oli syynsä, tuskinpa mie enää semmosta virhettä elämässäni teen. tai ainaki pyrin kovasti välttelemään.

ei sitä vaan osaa mennä nukkumaan, jostain syystä sitä aina pelkää, että miehelle sattuu jotain.

Okei, myönnetään, kyllä mua nyt ihan vähän harmittaa... Mies sanoi lähtiessään, ettei aio mennä baariin, mutta menikin...

heh..sanotaanko että suhteellisen monikin mies sanoo ettei mene mutta eksyy sinne kuitenki..
siksi en ikinä sano vaimokkeelle että menenkö vai en,mielummin ilmoitan kun suunnitelma selviää että ollaanko menos vai ei.ei tuu robleemoja sen suhtee ainakkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja perusmaukka:
heh..sanotaanko että suhteellisen monikin mies sanoo ettei mene mutta eksyy sinne kuitenki..
siksi en ikinä sano vaimokkeelle että menenkö vai en,mielummin ilmoitan kun suunnitelma selviää että ollaanko menos vai ei.ei tuu robleemoja sen suhtee ainakkaa.

totta.
En mä tosta aio mitään herneitä nenään vetää, siinä on vaan tullut suunnitelmien muutos kesken illan.

Yhteistyössä