On se kumma kun joillakin pitäis olla erivapauksia :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mutzilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mutzilla

Aktiivinen jäsen
03.09.2009
2 101
23
38
Meillä tuohon kerrostalon pihaan ei saa parkkeerata, ylös pitää jättää autot, no pari jästipäätä ajaa edelleenkin, yleensä uudet ja muut alas yrittävät uskovat kun tulee pari sakkoa tai sitten isännöitsijä ottaa yhteyttä.

No taas siihen ajoi tällainen jästipää kun olin tulossa alas itse kävellen ja puhuin samalla toisen asukkaan kanssa että tuo se tuossa kerjää itelleen varoitusta kun alas ajaa, ukkohan nousi autossa kuin pullataikina että hän pitää VAIN 5 minuuttia autoaan tässä kun vie ostoksensa kotiin :kieh:

no jos vain ostokset viedään kotiin, ajetaan silloin (myös tämä mies) rapun eteen ja sit auto pois, tämä jätti tollaseen pientarerinteeseen sen et pitää pitemmänkin aikaa siinä.

No sanoin että senkus pidät mutta varoitusta ja häätöö sä sillä vaan haet itelles, juma kun se ukko suuttu ja säikähin jo et päälle tulee. Ja sitten lähti sellasella vauhdilla tuosta että renkaat jälet jäi asfalttiin ja urat tuli tuohon pientareeseen.

Mikä ihme siinä on että jotkut luulee olevansa euroopan omistajia ja saavansa tehdä niinkuin haluavat, vaikka se on kielletty.

Täsmennän vielä että näiden jästipäiden takia ambulanssi ei päässyt rapun eteen vkoloppuna ja todellakin se oli tuuria ettei ollut todellinen hätä silloin :headwall: |O

Tuo tie on pelastustie ja erikseen vielä kyltti pysäköintikiellosta on |O :headwall:

Nyt vaan pelottaa et se ukko tekee jotain joko autolle tai sit tulee tuhriin tuota meidän rappua tai ovea :| hullu se on, en ois uskonu et noin hullu, mut näköjään on :o

noh mutta, mikäli palstalaisia vähänkin seuraa niin sehän on selviö että pitää olla erivapauksia. eihän täällä banneistakaan välitetä vaan rikotaan sääntöjä.

tämmöset ihmiset kun kasvattaa muksuja niin kyllähän sen tietää että yhteiskunnassakaan ei säännöt ole enää mitään.

Ainahan löytyy niitä, joita säännöt eivät koske.

Esimerkiksi sisäleikkipaikassa taas jokin aika sitten: "ei TEIDÄN tarvitse ottaa kenkiä pois, kun te ootte tässä vaan vähän aikaa!" sanoi eräs neropatti äitee :xmas:. Sai kyllä kuulla muilta, että myös HEIDÄN pitää riisua jalkineensa :D

Meillä on kans sama homma että pihaan ei saa ajaa. No "talopoliisi" huutaa joka kerta jos ajetaan sen verran et nostan rattaat ja kauppakassit kyydistä pois. Huvittavinta tässä on se että samainen kyttääjä ajaa itse autonsa pihaan joka kerta kun tulee kaupasta/mökiltä ja seisottaa useemman tovin siinä autoaan.

kyllä siis auton kuormaus ja lastaus on sallittua, mutta heti kun sen on tehnyt, pitää auto siirtää pois.

Tossa siis menee sellainen tie noin 30m jossa on parkkipaikka ja sit täällä alhaalla on talo itsessään ja auton levyinen pelastustie ja roskakatos, joten aidata pihaa ei voi, eikä silloin pääsis pelastusajoneuvotkaan pihaan, tämä on ns.alapiha, piha nousee ja siinä on sitten luhitaloja pari riviä ja sitten on meidät parkkipaikat ja tuo on ns.yläpiha, reunassa menee tuo tie sitten

Mulla niin meinaa mennä aina töissä hermo asiakkaisiin joiden omasta mielestään pitää päästä kulkemaan henkilökunnan ovesta, joiden ei tarvitse kirjoittaa lappuihin kaikkia pyydettyjä tietoja ja yks päivä ihan paras oli asiakas joka kysyi "Täytyykö mun mennä kassojen kautta kun mulla on vaan tämä yksi pieni ostos" :kieh: :kieh: :kieh:

(Arvatkaa muuten tekikö mieli vastata että "Ei suinkaan, meiltä saa kaiken alle 20e maksavan varastaa)

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Ainahan löytyy niitä, joita säännöt eivät koske.

Esimerkiksi sisäleikkipaikassa taas jokin aika sitten: "ei TEIDÄN tarvitse ottaa kenkiä pois, kun te ootte tässä vaan vähän aikaa!" sanoi eräs neropatti äitee :xmas:. Sai kyllä kuulla muilta, että myös HEIDÄN pitää riisua jalkineensa :D

Ihan v*tun ärsyttävää.

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Soita isännöitsijälle.Kumma taloyhtiö teillä,aina jotakin valitusta,muuta pois.

isännöitsijä se meillä on kumma kun se ei saa noille kuria ja nuo "yksilöthän" käyttää sitä sitten hyväkseen, vaikka joka päivä soittais 10 kertaa asiasta

Ja usko pois, koko ajan on asunto hakusessa mutku ei oota myydään ja 75m2 pienempään en muuta

Yhteistyössä