On se kumma, kun meidän luokalle aina nakitetaan kaikki

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Meidän pitää mennä torstaina messuille edustamaan omaa opintolinjaa. No se homma on ollut meillä joka vuosi. Kysyttiin, että miksi ykköset ja kakkoset ei voi mennä sinne. Siksi kuulemma eivät voi, kun lukkarit on tehty ja niitä ei voi muuttaa, heillä ku on teoriaa silloin.

No kummallista kyllä meilläkin piti olla torstaina teoriaa. Ja niinkin vähäpätöistä asiaa aamulla kuin opinnäytetyö. :kieh: |O

Mä kysyinkin opettajalta, että saadaanko me tehdä valmistujaisiin ruoka. Käydään vain siinä välillä hakemassa todistukset ja ei muuta kuin takaisin keittiölle. Mitä sen väliä vaikka ne onkin meidän valmistujaiset.

Ei ole nimittäin eka kerta, kun meille nakitetaan jotakin. Jos jotakin positiivista pitää löytää, niin ainakin saadaan kokemusta juhlista yms.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Nouskaa barrikaadeille! :attn: Ei mutta, jos ne ajattelevat että olette pätevimpiä noihin hommiin. Siltikin, epäreilua se on... :/

No kummasti meille osuu joulujuhlien ruokien valmistus, sukujuhlia yms. Siitä on tullut meidän luokassa jo vitsi, että takuulla tehdään ruoka valmistujaisiinkin. :whistle: :kieh:

Ei auta sanoa vastaan, koska joudutaan silti tekemään kaikki mitä ne meille keksii.

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
en oikein tajunnu..itekö pyysit että saatteko tehä safkat ja mikä sitten oli ongelma..? :whistle:

Lueppa nyt vähän tarkemmin. Siis tuosta valmistujaisjuhlasta vähän niinkuin vittuillaksenikin kysyin, että saadaanko tehdä ruoat vaikka on meidän valmistujaisjuhla. Nuo prkeleen messut nakitetaan aina meille eikä meiltä kysytä mitään. Vedotaan muitten vuosikurssien teoriatunteihin. Niin kun olisi meilläkin teoriaa ja meille helvetin tärkeästä asiasta nimeltä opinnäytetyö.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Nouskaa barrikaadeille! :attn: Ei mutta, jos ne ajattelevat että olette pätevimpiä noihin hommiin. Siltikin, epäreilua se on... :/

No kummasti meille osuu joulujuhlien ruokien valmistus, sukujuhlia yms. Siitä on tullut meidän luokassa jo vitsi, että takuulla tehdään ruoka valmistujaisiinkin. :whistle: :kieh:

Ei auta sanoa vastaan, koska joudutaan silti tekemään kaikki mitä ne meille keksii.
Niinhän se on, eikai se auta napista vastaan. Vaikka varmaan päähän ottaakin. :/

en oikein tajunnu..itekö pyysit että saatteko tehä safkat ja mikä sitten oli ongelma..? :whistle:

Lueppa nyt vähän tarkemmin. Siis tuosta valmistujaisjuhlasta vähän niinkuin vittuillaksenikin kysyin, että saadaanko tehdä ruoat vaikka on meidän valmistujaisjuhla. Nuo prkeleen messut nakitetaan aina meille eikä meiltä kysytä mitään. Vedotaan muitten vuosikurssien teoriatunteihin. Niin kun olisi meilläkin teoriaa ja meille helvetin tärkeästä asiasta nimeltä opinnäytetyö.

no kuule luin montakin kertaa mutta ku emmä osaa lukea rivien välistä. kun nimenomaan kysyit ite opettajalta. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja armaselain:
Mihin messuille ootte menossa?
Varmaan joudutte sinne vielä ens vuonna valmistumisen jälkeenkin, kun teillä on jo hallussa se rutiini ;)

No tietysti ja totta kai me sinne lähdetäänkin aivan vapaaehtoisesti riippumatta siitä ollaanko töissä tai toisessa koulussa. :D

Jotkut koulutusmessut ne on, siellä on eri alojen pisteitä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä kysyinkin opettajalta, että saadaanko me tehdä valmistujaisiin ruoka.

Kieltämättä käsitin tän lauseen samoin kuin hello shitty...

Kahdessa eri kappaleessa puhuin messuista ja sitten valmistujaisista. Ei kappaleissa siksi, että ovat kaksi eri asiaa. :whistle: :whistle:

no kuule luin montakin kertaa mutta ku emmä osaa lukea rivien välistä. kun nimenomaan kysyit ite opettajalta. :kieh:

Kuule kun puhuin kahdesta eri asiasta ja kahdessa eri kappaleessa ihan just siksi, että nuo asiat osataan erottaa. :whistle: :whistle:

Kahdessa eri kappaleessa puhuin messuista ja sitten valmistujaisista. Ei kappaleissa siksi, että ovat kaksi eri asiaa. :whistle: :whistle:

Ai niin joo, totta vika oli meissä kahdessa väärinlukijassa eikä yhdessä kirjoittajassa. taaskaan, tokikaan.

Meillä on mennyt niin, kun kerran ollaan vapaaehtoisesti jotakin tehty niin joka kerta on oletettu, et tehdään taas. Toki me sit ilmoitettiin mielipiteemme eikä oo hommia sen jälkeen automaattisesti meille lykätty :D

hello shitty, muista että scarlett on aina oikeassa ja muut väärässä :attn:

Ai niin joo, totta vika oli meissä kahdessa väärinlukijassa eikä yhdessä kirjoittajassa. taaskaan, tokikaan.

Kyllä mä ainakin käsitin asian niinkuin Scarlett sen tarkoittikin. Tarviiko joka asiasta alkaa inttämään?

Onkohan mulla jotenkin monimutkainen ajatusmaailma, mutta mä tajusin että ihan piruillessaan kysyi. :)

Samoin. Voi meitä pirullisia muijia :D

Meillä on mennyt niin, kun kerran ollaan vapaaehtoisesti jotakin tehty niin joka kerta on oletettu, et tehdään taas. Toki me sit ilmoitettiin mielipiteemme eikä oo hommia sen jälkeen automaattisesti meille lykätty :D

Me ei olla ilmoittauduttu mihinkään vapaaehtoisesti vaan meille määrätään aina kaikki tehtävät ja vastaan on turha sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja armaselain:

Onkohan mulla jotenkin monimutkainen ajatusmaailma, mutta mä tajusin että ihan piruillessaan kysyi. :)

Samoin. Voi meitä pirullisia muijia :D

:D

apua..onko mulle kehittymässä miesten aivot kun ajattelen asioita niinkuin joku ne sanoo. :o

juu..siis kyllähän mä sen tajusin ettei oo kivaa kun kaikki työt vaan kerääntyy yhelle luokalle mutta se kysymys vaan hämäs mua. :D

Yhteistyössä