On se kumma, kun meidän luokalle aina nakitetaan kaikki

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
apua..onko mulle kehittymässä miesten aivot kun ajattelen asioita niinkuin joku ne sanoo. :o

juu..siis kyllähän mä sen tajusin ettei oo kivaa kun kaikki työt vaan kerääntyy yhelle luokalle mutta se kysymys vaan hämäs mua. :D

Sä hämäännyit. :D Sulle taitaa olla tulossa miesten aivot. Ei saa olla liian montaa ajateltavaa asiaa kerralla. :whistle: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
apua..onko mulle kehittymässä miesten aivot kun ajattelen asioita niinkuin joku ne sanoo. :o

juu..siis kyllähän mä sen tajusin ettei oo kivaa kun kaikki työt vaan kerääntyy yhelle luokalle mutta se kysymys vaan hämäs mua. :D

Sä hämäännyit. :D Sulle taitaa olla tulossa miesten aivot. Ei saa olla liian montaa ajateltavaa asiaa kerralla. :whistle: ;)

laitetaanko sitä rask.dementian ja aivojen pehmeytymisen piikkiin..? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

laitetaanko sitä rask.dementian ja aivojen pehmeytymisen piikkiin..? :whistle:

No voidaan laittaa ainakin tällä kertaa niitten piikkiin. :whistle:

Yhteistyössä