On se kyllä suuri määrä läskiä mitä musta on lähtenyt...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omakehu haisee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

omakehu haisee

Vieras
30 kiloa! En ois kyllä ikinä uskonut, että itse siihen pystyisin, mutta niin vaan on bmi "enää" 22. Onhan tohon aikaakin mennyt kun välillä ei paino tippunut ollenkaan ja jopa takapakkia tuli jossain vaiheessa. Mut nyt oon yli puoli vuotta painon suunnilleen samassa saanu pidettyä. 3 kiinteyttävää miinuskiloa vielä ja SITTEN mä oon 100% tyytyväinen :)

O-N-N-E-A =D

Mulla vasta lähteny 3,6kg, mutta onhan se jo 7 voipakettia vähemmän painoa =)
Tavoite olis ensin saada 10kg pois ja sitten vielä jos jaksaa niin 5kg...
Välillä kyllä tuntuu aika toivottomalta urakalta...

Alkuperäinen kirjoittaja hz:
mä laihduin myös, mutta sellainen nahka-läski vyölaukku jäi silti, jäikö sinulle, miten sait pois tms. kerro lisää. ja suuret onnittelut!

Ei mulle kovin pahaa jääny, mut silti jotain. Oon laihdutuksen aikana jumppaillu ja lenkkeilly ettei alkais nahka pahasti roikkumaan. Mut monen raskauden jälkeen taitaa olla toivotonta saada mahaa enää täysin timmiks, se taitaa olla ainoa kohta kropassa mitä ei pysty omin avuin "kuntoon" saamaan.

Aivan loistava suoritus!! ONNEA!! :flower: Mulla vielä semmoinen viitisen kiloa tavoitteena ja pakko kyllä sanoa, että jotenkin helpolta tämä nyt tuntuu! Ja olo on jo nyt aivan loistava, kun vaatteet tuntuvat löysiltä! B)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
vau!todella upea saavutus. ihan olen kateellinen,kumpa minäkin joku päivä. Kauanko meni kun sait painon tiputettua?

Yhteensä meni lähes 1.5 vuotta, mut tosiaan oli viikkojen, jopa kuukausien taukoja ettei mitään tapahtunut ja nyt on puoli vuotta samassa pysytellyt. Mä oon ollut aina jojolaihduttaja koska oon halunnut tuloksia nopeesti ja sit kun laihdutan niin kilot tulee heti takas. Ongelmana ollut se, että tavoitteet olleet liian korkeat. Jos mä oisin aluperin laittanut tavoitteen 60 kiloon niin en varmasti ois onnistunut 90 kilosta tiputtamaan. Mut mulla oli välitavoitteita, ensin 80kg, sit 75, 70... Aina kun pääsi tavoitteeseen niin pystyi asettamaan uuden.. Elämäntavat on paaaljon terveellisemmät mitä pari vuotta sitten vaikka edelleenkin osaan herkutella ja karkkipussi uppoaa nopeesti. Mut joka päivä en enää herkkuja syö ja jos syön pussin karkkia kerran viikossa niin se ei näy kropassa ollenkaan, sitähän voi nipistää seuraavana päivänä sit jostain muusta syömisestä. Ennen varmaan kerran pari viikossa käytiin mäkkärissäkin, nyt syön hampurilaisen ehkä pari kertaa vuoteen. Ei tee mieli. Mieskin laihtunut 15 kiloa kun perheen ruokatottumukset meni uusiks :)