On se nyt jumalauta kumma juttu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
että kaikki mikä tässä taloudessa menee perseelleen on mun vika!!! Mies ei vienyt hyllyjä yläkertaan ja kun poika kaato ne niin se oli mun vika :headwall: jos tolla paskalla on vaikka prkl ripuli niin on sekin jollainlailla mun syy |O |O Mä peruutan isänpäivän!!!!!

:wave:
Täällä toinen syyllinen!
Tai ei nyt aina, mut usein on just mun syytä kaikki; kun tyttö herää "liian aikasin" (puol kaheksalta ), ei nuku päikkäreitä, tekee kakat, vaikka mitä, kun on miekkosella huono päivä. :/

Mutta toisaalta, ei se vaihtamalla parane.. :whistle:

Ja totta puhuakseni, en kyllä edes vaihtais.

Mun mies ei ikinä moiti minua asiasta, joka ei tosiaan ole mun syyni. Eikä meillä moitita muutenkaan...Eli kyllä Kerttu-Kyllikki se mies voi vaihtamalla paremmaksi muuttuakin jos löytää sen oikean (ja en nyt tarkoita, että sun tulisi vaihtaa).

Meillä tahtoo taas olla toisin päin :ashamed:

Mä olen nykyään aina jotenkin niin pirun huonotuulinen.
Mut kyllä mä sit hetken päästä jo pyydän anteeksi kiukkuani.
Pitäis vissiin selvittää mistä nää mun mielialat johtuu.

Mut siitä huolimatta että mä oon paska ihminen, maailman paras mies halus mut! =)

Mut joo mä tiedän että tuo tuntuu ilkeeltä.
Olen joskus iteskkin saanut kokea samaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
Täällä toinen syyllinen!
Tai ei nyt aina, mut usein on just mun syytä kaikki; kun tyttö herää "liian aikasin" (puol kaheksalta ), ei nuku päikkäreitä, tekee kakat, vaikka mitä, kun on miekkosella huono päivä. :/

Kyllä se vaan joskus paranee....

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
Täällä toinen syyllinen!

Kyllä se vaan joskus paranee....
Totta!!! Onneksi löytyy erilaisia ihmisiä jopa miehissä:) Itselleni on käynyt näin.

Niinno, en näe asiaa niin mustavalkoisena, että joku mies, tai nainenkaan, voisi olla täydellisen hyvä tai sopiva. Puolensa kullakin.

Itsekään en varmasti ole aina maailman ihastuttavin, että ei sitä oikein sitten voi mieheltäkään odottaa... Toisaalta, hyvät puolet painavat vaakakupissa onneksi niin paljon enemmän, etten sitä vaihtamista tosissani edes harkise. :)

Yhteistyössä