On se nyt p*kl!!! *vuodatusta*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pahkuratäti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pahkuratäti

Aktiivinen jäsen
06.06.2007
1 276
0
36
Nousin klo: 6:00 ylös väsyneenä, äkäisenä.. ja olimpa vielä hieman myöhässäkin. Työt alko seittemältä. Harjoittelupaikka ihan tuossa vieressä, joten läksin sit 6:50 vasta töihin. Noh. Ehin osastolle ihan hyvin (6:57 ;))työkamppeet päällä. Olin laittamassa eväitä jääkaappiin ku yks toisen osaston tuttu hoitaja sanoi, että eikös sulla XXX oo tänään iltavuoro.. Mä siinä ihan että :o ..ja joo-o. 14-21:30 mulla tänään sitten onkin töitä!!!!! VOI PERHANA!!! Ei muutaku eväät takasin laukkuun.. vaatekaapille, omat vaatteet päälle ja takasin kottiin..

Ja kun ois niiiiin väsyttäny aamulla.. enää ei viitti mennä nukkuun ku sängystä on jo ylös päässyt.. ja ette usko kuin hävettää! Olin merkannu itelle väärin sen päivän.. :headwall: :headwall: :headwall:

:laugh: Anteeksi ei pitäis nauraa, uskon että v*****a ja kovasti, mutta täytyyhän sun myöntää, että on tuo aika koomistakin. :whistle: Ota ihmeessä ainakin päikkärit, että jaksata sitten illalla!

Kyllä mä päikkärit aattelin jossain välissä ottaa.. ja joo. Nyt naurattaa lähinnä koko juttu.. :xmas: Mut ku tuosta tk:sta lähin.. niin olo oli kaikkea muuta ku hilpeä :kieh: No mutta.. jos olisin tiennyt, että on iltavuoro.. niin olisin kaiketi nukkunut johki 10 asti.. ja päivä olis ollu paljon lyhempi :D Nyt ehin mennä kaverilla käymään kaffillakin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:
Kyllä mä päikkärit aattelin jossain välissä ottaa.. ja joo. Nyt naurattaa lähinnä koko juttu.. :xmas: Mut ku tuosta tk:sta lähin.. niin olo oli kaikkea muuta ku hilpeä :kieh: No mutta.. jos olisin tiennyt, että on iltavuoro.. niin olisin kaiketi nukkunut johki 10 asti.. ja päivä olis ollu paljon lyhempi :D Nyt ehin mennä kaverilla käymään kaffillakin :laugh:

No, niin eli oikeasti tää oli ihan hyvä juttu!! ;)

Nonni. Päikkärit otettu ja kaverilla käyty kylässä. V*tutuskin laantu, ku saanu tässä kaikkea hommailtua.. Mut eipä paljo hymyilytä, ku mietit, että joo.. oisin päässy pois töistä sillon ku meen sinne! ..ja taas aamulla sit aamuvuoroon. Noh. Eiköhän tämä tästä.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Mä oisin kyl jääny aamuvuoroon enkä lähteny kotiin. Mut uskon että v*tuttaa!!

No meinasin jäädäkin.. mut ku oon työharjottelussa.. ja mun ohjaaja ois tullu vasta iltaan, niin katsoin paremmaksi tulla uudelleen sitten iltavuoroon.. Kun kuitenkin sen ohjaajan messissä pitäs aika paljo olla. :)

ja aattele kuin kivaa niil on mahdollisesti ollu tuon tapauksen takia töissä... oot voinnu saada hyvälletuulelle monta työkaveriasi kun ne on kahvitauolla "möhläystäsi" naureskellu:)

no ei ois meillä ainakaan toiminu noin. sittenhän jonkun muun ois pitäny lähteä aamuvuorosta ja tulla iltaan tai sitten soittaa joku muualta tekemään sen iltavuoron. sen takiahan ne vuorot on ettei voi tulla mihin aikaan ois parhainta....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

no ei ois meillä ainakaan toiminu noin. sittenhän jonkun muun ois pitäny lähteä aamuvuorosta ja tulla iltaan tai sitten soittaa joku muualta tekemään sen iltavuoron. sen takiahan ne vuorot on ettei voi tulla mihin aikaan ois parhainta....

Niin mut tässä olikin kyse työharjoittelusta, ei silloin taida olla niin tarkkaa....

Yhteistyössä