On se sitkeessä toi tauti :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Verenpisara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Verenpisara

Aktiivinen jäsen
13.05.2007
2 713
0
36
Pojalla alko torstai iltana aivastelu ja perjantai aamuna oli jo ihan tukossa nokka. Iltapäivällä tuli sit lämpö. Koko viikonlopun on ollut tai ei ole ollut. Vieläkin on 37. Ollut vaan maksimissaa 37,5 joten ei ees kunnon kuumetta. Yleensä on helpommalla lähtenyt pöpö, mutta nytnäyttäs olevan harvinaisen sitkeessä.

Kestääköhän tän syksyn taudit kuinka pitkään ja mimmosta mahtaa olla liikenteessä?

Meillä pojalla alko eilen köhiminen ja tänään on sit aivastellu ja nenä vuotaa.. Flunssa tulossa ilmeisesti tännekkin.. Lauantaina oli tarkotus lähtee ukon kanssa mökille kaksistaan, mut taitaa jäähä reissu tekemättä jos tuo poika nyt sairastaa :/

Minulla on jo toista viikkoa nuhaa ja yskää. Välillä tuntuu jo olo paremmalta, sitten saa taas yskiä niin että meinaa keuhkot pihalle tulla. Taudin alussa oli just tota pientälämpöä.. että pitkä kestoiseen tautiin saa varautua. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:
Minulla on jo toista viikkoa nuhaa ja yskää. Välillä tuntuu jo olo paremmalta, sitten saa taas yskiä niin että meinaa keuhkot pihalle tulla. Taudin alussa oli just tota pientälämpöä.. että pitkä kestoiseen tautiin saa varautua. :snotty:

Itelläkin jonkun viikon ollu jo yskä ja nuha, nyt onneks parempaan päin ja kerkisin jo iloita et onneks ukot säästy tältä mut eijh.. Pitihän se vielä pojallekkin tulla :/ Ois nyt vaikka mieluummin kestäny mulla 3vk kun et ois pojalle tullu :(

Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:

Itelläkin jonkun viikon ollu jo yskä ja nuha, nyt onneks parempaan päin ja kerkisin jo iloita et onneks ukot säästy tältä mut eijh.. Pitihän se vielä pojallekkin tulla :/ Ois nyt vaikka mieluummin kestäny mulla 3vk kun et ois pojalle tullu :(

Meillä aloitti tämän sairastelun poika. Tyttö ja mies ei onneksi ainakaan vielä ole kipeinä ollut. Kurja tauti, kun ei tahdo helpottaa. Tosin minulla on jo varmaan poskiontelontulehdus, mutta en viitsi lääkäriin mennä, kun ne alkaa tietysti ehdottelee huuhtelua. :snotty: :ashamed:

Yhteistyössä