R
Riitu 36v
Vieras
Aina vain tuo mieheni Herkko 36v haukkuu ja huorittelee minua ja kehtaa epäillä, että minä harrastan seksiä vieraiden miesten kanssa! Ettäs kehtaa mokomakin Herkko epäillä sellaista kun tietää kuinka minua inhottaa antaa seksiä hänellekin ja kukahan mies olisi itseensä niin kyllästynyt että tulisi edes haluamaan seksiä tälläiseltä minunlaiseltani ämmänraadolta, joka olen koko ajan tiineenä! 15 vuotta ollaan naimissa oltu, 12 lasta olen jo synnyttänyt, taas olen tiineenä viidennellä tiineyskuulla ja koko ajan oksettaa ja paskattaa niin tässä tilassa ei tosiaan mieli mettä keitä kuunnella moisia haukkumisia varsinkin kun tulin taskin raskaaksi vain siksi koska tu Herkko ei silloin 5 kuukautta sitten kun tulin tiineeksi malttanut lopettaa naimista kesken ja tempaista kullia pois sisältäni ennen laukeamistani ettei olisi tullut lisää elätettäviä tähän kurjuuteen! Sillä hulluja noista lapsistakin tulee kun Herkko vain haukkuu heitäkin kaikki päivät siksi että epäilee heillä iaikilla olevan eri isät! Varsinkin tuo eskioispoika Kalle 13v on herkkä poika, joka aina meidän vanhempien riidellessä hermostuu ja alkaa huutamaan, että "Älkää aina äiti ja isä tapelko ja lopeta isä se äidin haukkuminen, äitiä ei ole kukaan vieras mies nainut" :-(