On se vaan aika surullista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja L@ur@
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

L@ur@

Aktiivinen jäsen
14.12.2013
1 608
1
36
Enää muutama tunti ja oon 30-vuotias. En vanha,mutta silti.. En enää ikinä, siis IKINÄ ole 20- jotakin vuotta. Ikinä.. Tajusitko miten kamalaa.. Äiti ois tullut lapsenvahdiksi ja antanut jopa rahaa et mentäs miehen kans juhlimaan. Mut ei kiinnosta juhlia näin surullista asiaa. Sanoin ettei tarvii tulla . On tää vaan niin kamalaa. Mä oikeesti luulin ettei mulle käy näin :snotty:

Mä puolestani taivastelin äidilleni, että kääk, isosiskoni täyttää ensi vuonna 50 vuotta. Ollaanpas me jo vanhoja. Äitini siihen vastasi, että arvaa vaan miltä hänestä tuntuu... Taitaa se kolmenkympin kriisi olla vasta alkua. :D

Istun pimeässä keittiössä ja itken. Mies kävi mulle nauramassa. Ei passaa huomenna avata facea, siellä ne kaikki onnittelut vaikka enempi kaipaisin lohdutusta. En mä tiiä mikä tuli, ahdistaa niin kovasti ettei henki kulje :ashamed:

Istun pimeässä keittiössä ja itken. Mies kävi mulle nauramassa. Ei passaa huomenna avata facea, siellä ne kaikki onnittelut vaikka enempi kaipaisin lohdutusta. En mä tiiä mikä tuli, ahdistaa niin kovasti ettei henki kulje :ashamed:

:hug: Voi Laura..: / koitahan hengitellä ja rauhoittua. Mie ahistuin vajaa vuos sitten samaa asiaa ja elossa ollaan edelleen, ei elämä muuttunut miksikään senkään 30v. juhlien jälkeen. Ja ihan juhlimalla juhlin (ei tehny mieli alkoa vähään aikaan juhlien jälkeen), vaikka etukäteen kovasti ahdistikin koko ajatus.

Oisithan voinut miehes kanssa ees yksillä käydä, elokuvissa tai jotain, jos ois lapsenvahtikin valmiina :)

• Tykkää
Reactions: L@ur@
Äiti asuu sadan kilsan päässä. Se ois eilen tullut junalla mut sanoin ettei todellakaan ole juhlimisen aihetta. Tuumasi että hupsu olen, mutta jätti tulematta. En uskalla lähteä juomaan ainakaan. Kuitenkin koko illan märisen vessassa tuntemattomille.. Parempi määristä täällä..

Yhteistyössä