On se vaan niin kivaa ja ihanaa jälleen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinki

Tunnettu jäsen
04.08.2004
25 067
28
48
Lahti
Esikoista kun rupesin odottamaan, mun hevosilla ratsastelu jäi jostain kumman syystä.
Sitten tulikin melkein peräjälkeen keskimmäinen ja kuopus, eikä koskaan oikein ollut 1) rahaa ja 2) aikaa.

Nyt, kiitos erään ihanan palstalaisen, pääsin uudestaan heposen selkään ja aijai sitä tunnetta taas :D Hevosen selässä kun unohtuu arjen huolet.. ei pyöri päässä lasten neuvola-ajat, ei 'rahahuolet', ei pyykit, ei tiskit, ei aviomies (joo, joskus sekin ottaa päähän ;) ) Ainoastaan se hevonen ja kuinka sillä pitikään mennä.

Ja vaikka kroppa onkin maitohapoilla tallilla käynnin jälkeen, seuraavana aamuna luultavasti jotakin paikkaa särkee.... mutta on se sen arvoista! :heart: :D

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Hyvä, jos oli mukavaa.
Justiin kotimatkalla totesin tolle mörököllille, että rankka työpäivä ja vielä rankemmat sukujuhlat. Ihanaa tietää, että luuskat on sentään liikkuneet johonkin suuntaan, ei tartte vielä niidenkin kanssa ruveta hössöttämään.

Mukavaa siis puolin ja toisin =)

MIelellämme niitä liikutetaan :D Tänään pidennettiin maastolenkkiä jälleen... yhteensä joku 1h20min vissiin käpöteltiin menemään. Yhteiset sävelet alkaa löytymään kummaltakin ratsukolta :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Mulla on selkä jumissa.. voi pazka :/

Sehän täytyy saada kuntoon ens lauantaihin.
Tosin mulla on vapaapäivä, jos ei ole kunnossa, vien sut kärryajelulle :xmas:

Heppailua ei voi estää :D

Joo, täytyy ottaa varovasti nyt, ettei uusi se vuoden kestävä särky + iskiaskivut |O

Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:
Jep, oli kivaa :D :D

Meah... Mun raippa jäi nurtsille tallin eteen.... Nakkasin puis kun olin tulossa alas selästä... Jos viitit kerätä talteen :xmas:

Viininpunainen?
Näin sen ohimennen, täytyy tarkistaa vieläkö on siinä vai täytyykö kysellä kakaroilta... :ashamed:

Ja kiitos vaatteista =)

Juu, viininpunainen on.

Ja kiva, että vaatteet kelpasi :D
Kierrätystä , kierrätystä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
No niin, ei ole meikäläisestä ratsastajaksi lauantaina, pahaa pelkään. Mutta kärrylenkille voin lähteä kaveriksi... pillerien voimalla. Ajamaan tuskin pystyn itse.

No höh :(

Mutta katellaan lähempänä, mulla tosiaan pitäis olla vapaata...

Keljua, mutta minkäs teet. Ei ollut tilauksessa... Kyl mää Ronton kanssa paikalle kumminnii ilmestyn ;)

Yhteistyössä