Alkuperäinen kirjoittaja Rivella:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Eikös se nykyään ole pakollinen?
Ei ole pakollinen, eihan koulukaan ole Suomessa pakollinen.
Oppivelvollisuus on jokaisella suomen kansalaisell kunnes täyttää 17.v
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rivella:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Eikös se nykyään ole pakollinen?
no tällainen käsitys minullakin on. mutta oliko se ikäraja 16 vuotta vai 17Alkuperäinen kirjoittaja katjale:Alkuperäinen kirjoittaja Rivella:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Eikös se nykyään ole pakollinen?
täällä koulun rehtori ja eskarin ope oli mun kanssa samaa mieltä kun lääkälrin lausuntoa tutkittiin ja asiasta keskusteltiin, että parempi jatkaa siinä päiväkodin eskarissa. mutta koulutoimen johtaja oli samasta asiasta ihan eri mieltä, lasta näkemättä ja tuntematta.Alkuperäinen kirjoittaja voi päättää itse:No minä kyllä päätin mihin eskariin poika menee. Tuli lappu, missä luki minne poika menee. Soitin kyseiseen eskariin ja sanoin ettei tule ja poistivat listalta. Sitten soitin toiseen eskariin että tulee sinne. Ja ´nyt siis menee siihen eskariin minne halusimme pojan menevän. Tähän meni n. 5min aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja katjale:Alkuperäinen kirjoittaja Rivella:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Eikös se nykyään ole pakollinen?