On tää kasvatus raskasta puuhaa *huoh*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
Poika itku kurkussa tuolla laittaa dvd-filmejään laatikkoon. Viime viikon siivouspäivänä löytyi pojan sängyn alta revittyjä tapetin paloja, sama tapahtui sitä edellisellä viikolla ja taas tänään. Viime viikolla sanoin että jos vielä löydän näitä tapetin riekaleita ja poika on tapetteja repiny, niin telkkari ja filmit lähtee omasta huoneesta. No nyt se uhkaus käy sitten toteen..

Oli kyllä tiukka paikka sanoa ettei auta, kun poika 4vee kävi äsken selittämässä että "äiti, se oli minun vikani. Anteeksi, minä lupaan etten revi..äiti kultaseni?"

Niin se lupasi viime viikollakin :/ Että pitääpi vaan pysyä tiukkana nyt :(

voi että..
mutta totta puhut: pakko pysyä tiukkana :)
ei se kasvattaminen aina helppoo ole, suurimman osan ajasta tuntuu et tekis vaan mieli antaa periks, mut hammasta purren kun selviytyy päivän kerrallaan niin huomaa et ei oo tehny itselleen karhunpalvelusta :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Poika itku kurkussa tuolla laittaa dvd-filmejään laatikkoon. Viime viikon siivouspäivänä löytyi pojan sängyn alta revittyjä tapetin paloja, sama tapahtui sitä edellisellä viikolla ja taas tänään. Viime viikolla sanoin että jos vielä löydän näitä tapetin riekaleita ja poika on tapetteja repiny, niin telkkari ja filmit lähtee omasta huoneesta. No nyt se uhkaus käy sitten toteen..

Oli kyllä tiukka paikka sanoa ettei auta, kun poika 4vee kävi äsken selittämässä että "äiti, se oli minun vikani. Anteeksi, minä lupaan etten revi..äiti kultaseni?"

Niin se lupasi viime viikollakin :/ Että pitääpi vaan pysyä tiukkana nyt :(

Pysy tiukkana vaan. Varmasti poika oppii miettimään tekosiaan vastasuudessa ja tietää että seuraamuksia tulee.

Noh, nyt se hempeily ja pliis äiti-pyynnöt loppu ja alko tää murina ja öriseminen kun ottaa päähän, voi meijän pikkusta :snotty: Ei ole tarvinnu näin radikaalisti koskaan "etuja" lapselta karsia, joten tää on meillä nyt eka kerta kun on tällänen isompi rangaistus, nurkkaan olen pistänyt mutta kun toi seinien tuhoaminen ei näköjään meinaa sillä loppua. Plääääh, pysyn kovana :D

Yhteistyössä