On tää niin väärin!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avemaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Avemaria

Jäsen
19.10.2007
974
0
16
Sillon ku sais nukkua niin ei aamulla saa nukuttua. Ja sillon ku on pakko nousta niin väsyttää ihan sairaasti. Meillä on kaikki kolme lasta kuumeessa eli olisin saanu aamulla nukkua ku ei tarvinnu laittaa ketään kouluun. Niin mitä tapahtuu taas... Herään puoli seiska aamulla enkä saa enää unta. Mut varjele jos olis ollu pakko nousta aamulla niin tasan olis uni maistunu. Päiväunille ei tänään pääse ku pitää lähteä iltapäivällä lääkäriin katsomaan miltä masuasukki näyttää... Mä en ala... :'(

on se vaan väärin. oon ihan samaa mieltä. oli tänäänki kello soimassa 6.40 et pystyn pojan herättää kouluun 6.50 mut jooo heräsin sit jostai syystä jo viideltä.ja unta tarviis ja paljon ku masuasukki imee mehut :laugh: ei jaksais yhtää mitää. no pakko nukkuu päikkärit jaksaa valvoa sit edes vähä iltasella ja leikkii ja pelailla pojan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja kaisuli5:
on se vaan väärin. oon ihan samaa mieltä. oli tänäänki kello soimassa 6.40 et pystyn pojan herättää kouluun 6.50 mut jooo heräsin sit jostai syystä jo viideltä.ja unta tarviis ja paljon ku masuasukki imee mehut :laugh: ei jaksais yhtää mitää. no pakko nukkuu päikkärit jaksaa valvoa sit edes vähä iltasella ja leikkii ja pelailla pojan kanssa.

Sama vika... Paljonko sulla on viikkoja? Täällä kasassa reilut 12 eli pahin väsymys painaa päälle. Tätä on ollu jo pari viikkoa ja olo on sen mukainen.

Alkuperäinen kirjoittaja kaisuli5:
mul viikkoi 17+2 mut oon ollu kuollu koko ajan. ei helpota ei sit millää. ei edes paha olo.en vaan keksi millä voisin helpottaa ku ei mikää auta :(

Mulla onneksi alkaa pahoinvointi jo vähitellen helpottaa. Auttaa edes jostain päästä. Mut nämä kolme ikiliikkujaa ei helpota elämää yhtään. Varsinkaa ku sairastavat yhtä aikaa ja ovat usein yölläkin jotain vailla.

Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Sillon ku sais nukkua niin ei aamulla saa nukuttua. Ja sillon ku on pakko nousta niin väsyttää ihan sairaasti. Meillä on kaikki kolme lasta kuumeessa eli olisin saanu aamulla nukkua ku ei tarvinnu laittaa ketään kouluun. Niin mitä tapahtuu taas... Herään puoli seiska aamulla enkä saa enää unta. Mut varjele jos olis ollu pakko nousta aamulla niin tasan olis uni maistunu. Päiväunille ei tänään pääse ku pitää lähteä iltapäivällä lääkäriin katsomaan miltä masuasukki näyttää... Mä en ala... :'(

Mul ukol on herätyskello automaattisesti soimassa joka aamu 6.00 että mua sapetti viikonloppu kun kumpanakin aamuna se soi... |O ja mähän olen ainut tässä talossa joka siihen herää... tyhmä känny kun soimista ei voi rajata ma-pe ja mä tollo en tajunnu lauantai aamuna ottaa sitä herätystä ees pois...

Yhteistyössä