On tää nyt perhana ettei kavereitakaan saa enään olla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Myönnettäköön että miespuolisten kanssa tulen paremmin toimeen ja kavereita on heistä montakin, en oikeen tiedä mikä siinä on että naispuoleisten kanssa on jotenkin hankalaa tai ei kaikkien mutta usein.

No nyt sitten on jollain tullu ongelmaks että haalin miehiä ympärilleni :kieh: joo ja miestä petän kaikkien kanssa, ja varmaan samaan aikaankin vielä :headwall: |O

joku urvelo laitto viestiä että sun miehelles kyllä menee tieto mitä puuhaat niiden kylän ukkojen kanssa ja että kyllä sen on kaikki nähny :o heräs kysymys että niin mitä nähty ja mitä olen puuhannu :| :o
Hyvin on menny iteltä ainakin ohi semmonen asia.

Tää kettu ei voi kertoo kuka on, ja liittymä taitaa olla joku etten saa siitä tietoo.

hän taitaa kuulua siihen ryhmään, joittenka mielestä mies ja nainen eivät voi olla vain kavereita. ikäviä tollaset kyylät, joilla ei ole sitä omaa elämää. ei kai sun miehes usko niitä viestejä?

ohhoh :laugh: siis tuo viesti minkä sait...
itse olen samanlainen, tulen paremmin toimeen miesten kuin naisten kanssa, siis kavereina.
johtunee siitä, kun koko lapsuuteni leikin vain poikien kanssa :)
mutta ongelmia se tuntuu joillekin tuottavan, kerran olin hyvä ystävä erään miehen kanssa ja hänen tyttöystävänsä oli mun kaveri kouluajoilta. siinä sitten lähti juoruja jostain, että meillä on suhde ja menetin molemmat. vaikkei todellakaan ollut mitään, en ollut koskaan ajatellut tuosta ystävästäni mitään seksuaalista, hän oli vain todella hyvä kuuntelija...
nykyisen miehen kanssa meillä on yhteiset ystävät (siis miehiä) eikä tuota mitään ongelmaa, mulla on vain 3 naispuolista ystävää... en vaan osaa olla naisten kanssa rennosti :D

pelkään kyllä tuota samaa, kun pienellä paikkakunnalla asutaan, että kun liikun ystävieni kanssa, että meillä olis jonkun mielestä suhde... no ei voi mitään :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Kiva joku on tainnut käsittää jotain nyt väärin sun ystävä suhteistas :/

Kyllä tää on ihan keksittyä juttua, mitään semmosta en ole tehny et joku vois väärän kuvan saada, jos juttelu tai jonkun kyydissä meno johonkin voi jollekin olla näin raskasta niin johan on.
Mikään muu ei ärsytä kun se että alkaa nyt levittämään tuota omaa stooriaan joka paikkaan, vaikka mitä väliä silläkään on kun ite onneks sen parhaiten tiedän miten asiat on.

Vituttaa tuollaaset ihmiset. Tiedetään muka kaikki toisen asiat vaikka eivät oikeasti tiedä yhtään mitään ja omaa elämää ei tunnu olevan.

Täällä palstalla teki joku harmaan aloituksen, että oli kylällä kuullut juttuja musta eikä ole uskoa niitä todeksi. On melkoisen yksinkertainen ihminen jos uskoo kaiken mitä Teuvalla juorutaan :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja kiki:
hän taitaa kuulua siihen ryhmään, joittenka mielestä mies ja nainen eivät voi olla vain kavereita. ikäviä tollaset kyylät, joilla ei ole sitä omaa elämää. ei kai sun miehes usko niitä viestejä?

Ei usko, on kuitenkin meillä aika paljon sama kaveripiiri. Eikä tuo uskois kyllä muutenkaan, tietää hyvin minkäsortin ihminen olen, pettämistä en suvaitse minkäänlaisessa suhteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Vituttaa tuollaaset ihmiset. Tiedetään muka kaikki toisen asiat vaikka eivät oikeasti tiedä yhtään mitään ja omaa elämää ei tunnu olevan.

Täällä palstalla teki joku harmaan aloituksen, että oli kylällä kuullut juttuja musta eikä ole uskoa niitä todeksi. On melkoisen yksinkertainen ihminen jos uskoo kaiken mitä Teuvalla juorutaan :laugh: :laugh:

nii vituttaa
|O

Tätä paskaa nyt jauhettu asiasta kun asiasta mutta kohta alkaa munkin roput palamaan jos aletaan viestiä jo laittaan saakeli :headwall:

on jollain huvit, tulla nyt ihan palstalle sepustaan tommosta :laugh: |O

Alkuperäinen kirjoittaja asty:
ohhoh :laugh: siis tuo viesti minkä sait...
itse olen samanlainen, tulen paremmin toimeen miesten kuin naisten kanssa, siis kavereina.
johtunee siitä, kun koko lapsuuteni leikin vain poikien kanssa :)
mutta ongelmia se tuntuu joillekin tuottavan, kerran olin hyvä ystävä erään miehen kanssa ja hänen tyttöystävänsä oli mun kaveri kouluajoilta. siinä sitten lähti juoruja jostain, että meillä on suhde ja menetin molemmat. vaikkei todellakaan ollut mitään, en ollut koskaan ajatellut tuosta ystävästäni mitään seksuaalista, hän oli vain todella hyvä kuuntelija...
nykyisen miehen kanssa meillä on yhteiset ystävät (siis miehiä) eikä tuota mitään ongelmaa, mulla on vain 3 naispuolista ystävää... en vaan osaa olla naisten kanssa rennosti :D

pelkään kyllä tuota samaa, kun pienellä paikkakunnalla asutaan, että kun liikun ystävieni kanssa, että meillä olis jonkun mielestä suhde... no ei voi mitään :D :D

Pieni on tämäkin paikka ja senhän tietää että toisten asioita jauhetaan ja urtsitaan. Ei perhana riitä mulla energia moiseen mutta joillain tuntuu riittävän.

se nyt vaan on niin että mun on helpompi puhua miespuoliselle ja jotenkin vaan olokin paljon helpompi, kyllä nyt akkojenkin kanssa tulee rupateltua jne. mutta se on jotenkin erilaista. En tiedä.

Yhteistyössä