on tää nyt perhana kun kotonaan ei saa olla rauhassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
itikat vallottanu tän kämpän, ja niin mielellään oisin tuota ovee pitäny vielä auki mutta tulee tuosta oviverhon välistäkin mokomat :kieh:

Kutittaa tässä muutenkin tää ihottuma niin vielä itikan syömiä saa raapia |O

No ei käy kateeksi yhtään. Asutko pohjosessa vai miten itikoita? Meinaan täälä etelämmässä ei niitä pirulaisia ole näkyny.
Olemma mekin asuttu joskus semmosella alueella missä niitä riitti riesaksi ja ylikin.Vihaan niitä! |O

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Onneksi meil on vaan hyttysiä ja kärpäsiä, ne on niin paljon pienempiä kun itikat ;)

Mitä eroa on hyttysillä ja itikoilla?? :ashamed: Tyhmyys taas iski. Siellä mistä oon kotoisin on sanottu aina niitä iniseviä verenimiöitä joko hyttysiksi tai itikoiksi.

kyllä noita hyttysiä on jo täällä etelässäkin... yksi yritti eilen mua purra,kun oltiin hyvinkäällä kylässä... sen elämä kyl päättyi siihen yritykseen :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
No paree itikat (=hyttyset meilläpäin) kun punkit, niitä piisasi mökillä kotitarpeiksi :kieh:

On niitäkin kun kauhee lepikko tuossa, kaikki mahdolliset kiusanhenget tässä on.
Tällä hetkellä nuo hyttyset ottaa pattiin :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Piru:
Onneksi meil on vaan hyttysiä ja kärpäsiä, ne on niin paljon pienempiä kun itikat ;)

Mitä eroa on hyttysillä ja itikoilla?? :ashamed: Tyhmyys taas iski. Siellä mistä oon kotoisin on sanottu aina niitä iniseviä verenimiöitä joko hyttysiksi tai itikoiksi.

Itikka-Lihapolarin muistaa varmaan kaikki, pohjanmaalla saa ainakin hyvät naurut kun kertoo auton ikkunan olleen kesäyönä täynnään itikoita :saint:

Itikka-Lihapolarin muistaa varmaan kaikki, pohjanmaalla saa ainakin hyvät naurut kun kertoo auton ikkunan olleen kesäyönä täynnään itikoita :saint:

Tai motskarilla ajellessa hammasvälit täynnä itikoita...

No paree itikat (=hyttyset meilläpäin) kun punkit, niitä piisasi mökillä kotitarpeiksi :kieh:

Joo. Kammoan punkkeja. Erehyin yks ilta lukemaan niitä koira.comin juttuja niistä olioista ja täytyy myöntää että sen jälkeen olen yrittäny kunnolla syynata koirulin. Vielä en onneksi niihin ole koskaan törmänny ja varmaan paniikki iskis jos joutuisin niitä poistamaan esim.koirasta(en omista ees niitä pihtejä)
*Täytyy alkaa puuta koputtelemaan*

Joo. Kammoan punkkeja. Erehyin yks ilta lukemaan niitä koira.comin juttuja niistä olioista ja täytyy myöntää että sen jälkeen olen yrittäny kunnolla syynata koirulin. Vielä en onneksi niihin ole koskaan törmänny ja varmaan paniikki iskis jos joutuisin niitä poistamaan esim.koirasta(en omista ees niitä pihtejä)

Mä taas noukin kuopuksesta muutaman tunnin sisään neljä punkkia mökillä

:kieh: Eikä edes korkeaa heinikkoa tms ole siellä. Muissa ei ensimmäistäkään punkkia. Mikähän punkkimagneetti tuo nuorin on...

Viime kesänä niitä keräilin meidän lattioilta joka päivä :x
Epäilisin että eivät ole paikkaa muuttaneet että saa kohta odotella niitäkin.
Mitäpä meiltä ei löytyiskään. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja marraskuu0104:
Mites muuten se eilinen juttu päättyi? Siis se kun tein jätesäkissä oli joku? :D Kuka sielä oli? Nyt vasta tulin koneelle,niin en tiedä onko aiemmin jo siitä ollu ketjua :snotty:

Se ei selvinny mikä oli, aamulla ei ollu ketään ja pussin kannoin kepillä roskiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän sinusta melkein kaiken:

kannattaa opetella ajamaan suu kiinni :saint:

Itikka= lehmä... ja niitä hammasväleissä...
Ja jos on iloinen motoristi, on pakko virnulla! :D

Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
Alkuperäinen kirjoittaja marraskuu0104:
Mites muuten se eilinen juttu päättyi? Siis se kun tein jätesäkissä oli joku? :D Kuka sielä oli? Nyt vasta tulin koneelle,niin en tiedä onko aiemmin jo siitä ollu ketjua :snotty:

Se ei selvinny mikä oli, aamulla ei ollu ketään ja pussin kannoin kepillä roskiin.

ok,vaikka olis se ollu kiva tietää mikä sielä asusteli :)

Kyllä mä tiedän että itikka on lehmä, mutta silti on parempi vaan ajaella suu kiinni, ettei tuu lisäruokaa ilmaseksi matkaan :saint: :whistle:

Kyllä mä tiedän että itikka on lehmä, mutta silti on parempi vaan ajaella suu kiinni, ettei tuu lisäruokaa ilmaseksi matkaan :saint: :whistle:

Mutta ainahan se on säästöä, jos jotain ilmaiseksi saa!

Yhteistyössä