On tää rytmin muuttaminen vain rankkaa puuhaa,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
aamulla nousen klo 07 ylös... vaivoin. Päivä menee unessa koska on niin kova väsy. Noh, olisin voinut luulla, et kun viikon seuraan tätä rytmiä niin pääsisin oikeasti ajoissa nukkumaan mutta ei. Joka yö järjestään menee niin et klo 2-3 nukkumaan ja sit klo 07 ylös. Kilppari ei oikein tykkää kun pitäis nukkua kunnon unet et se jaksais pelata. Eilen meniin sänkyyn klo 21.. pyöriskelin siellä aina klo 01 asti.. ei mitään. Tänään menin sit vähän myöhemmin yrittämään unta klo 22.. ja taas jaksoin pyöriä sängyssä 01 asti. Saas nähdä koska se uni tänään yllättää.

Alkuperäinen kirjoittaja Dorde:
Siis nyt mä vähän tipahdin, kuka on kilppari? Miksi et saa nukuttua, pienet lapset vai unettomuus?

Kilppari- eli kilpirauhanen. Ja vaivana on unettomuus joka tuli sairastelun takia, mul oli pari viikkoa kestänyt ärhäkkä ruokatorventulehdus.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis nyt mä vähän tipahdin, kuka on kilppari? Miksi et saa nukuttua, pienet lapset vai unettomuus?

Kilppari- eli kilpirauhanen. Ja vaivana on unettomuus joka tuli sairastelun takia, mul oli pari viikkoa kestänyt ärhäkkä ruokatorventulehdus.

No hitsit, onko sulla nukahtamislääkkeitä? Ei ne tietenkään mikään ratkaisu pidemmän päälle ole mutta jos saisit pari yötä nukkua hyvin niin kaikki näyttäisi taas paljon kivemmelta =)

Ja paranemista sulle! Selätä sairaus, usko terveyteen äläkä liikaa mässäile sairaudella. Paranet pian

No hitsit, onko sulla nukahtamislääkkeitä? Ei ne tietenkään mikään ratkaisu pidemmän päälle ole mutta jos saisit pari yötä nukkua hyvin niin kaikki näyttäisi taas paljon kivemmelta =)

On myös olemassa lääkkeitä, joiden avulla saa unta ja niitä voi käyttää vaikka vuosikausia. Mä en esimerkiksi nuku ilman Mirtatsapiinia. Olen kokeillut monia kertoja olla ilman, mutta ei, sit en nuku. Että joko valvon vuorokausikaupalla ja oon ihan zombie tai sit otan suosiolla sitä lääkettä joka ikinen ilta ja saan nukuttua. Ja joo, se lihottaa, mut tosiaan jos on valittava täydellinen unettomuus tai muutaman kilon painonnousu niin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

On myös olemassa lääkkeitä, joiden avulla saa unta ja niitä voi käyttää vaikka vuosikausia. Mä en esimerkiksi nuku ilman Mirtatsapiinia. Olen kokeillut monia kertoja olla ilman, mutta ei, sit en nuku. Että joko valvon vuorokausikaupalla ja oon ihan zombie tai sit otan suosiolla sitä lääkettä joka ikinen ilta ja saan nukuttua. Ja joo, se lihottaa, mut tosiaan jos on valittava täydellinen unettomuus tai muutaman kilon painonnousu niin...

Mä sain kanssa joskus lääkäriltä nukahtamislääkkeitä kun tein vuorotyötä ja nukuin joskus tai sitten en. Ravintolassa olin töissä ja työ oli niin hektistä ettei edes omassa sängyssä pystynyt irtautumaan 13 tunnin työvuoron päälle.. Mikä sun unettomuuden aiheuttaa?

Yhteistyössä