On tää taas ihan idiootin hommaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarmiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sarmiina

Aktiivinen jäsen
23.06.2004
1 986
1
38
Mä tajusin just, et oon istunu täs melkein koko aamun. Yhen koneellisen pyykkiä saanu pestyä. Koht pitäis lähteä hakee junnu eskarista, ja mun piti värjätä hiukset ja pakata esikon kamat. Taas niiiin saamaton olo ettei oo tosikaan. Potkikaas mua vähä takamukselle, et pääsisin tästä liikkeelle, pitäis tänään ehtiä vielä mennä tyhjentää ukon kämppää..

Mun pitäis laittaa tiskit koneeseen, yhen koneellisen pyykkiä oon saanu pestyä, poika pitäisi kuskata yökylään (hiihtis alkoi jo), pitäisi mennä osanotto -käynnille yhden tutun luokse... Mä olen tänään herännyt vauvan kanssa klo 8 klo 9 hain lapset pois yökoulusta, join kahvia sen jälkeen, mitään en ole vielä ehtinyt tehdä |O

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Höh, täältä puuttuu täysin "potku persiille"-hymiö..mut jos olis niin se tulis tohon > ------ Noi ikkää! :D

Kiitos =) toivottavasti auttais, muuten jää kaikki hommat illalle, ja sit kyl varmaan virtaaki riittäis. Onneks tossa puolen tunnin päästä pitääkin jo lähteä, tässä alkaa jo huolestua oman perseen lepuuttamisesta :D ikinä ei oo ollu näin laiska olo, mulla jopa pyörii telkkarista pieni talo preerialla enkä jaksa vaihtaa kanavaa...

Mä oon pessy pyykkiä pari koneellista, imuroinu, mopannu, pyyhkiny pölyt ja ehtiny istua koneellakin vaikka kuin :D Kohta alan laittaan ruokaa |O
Hih, olenpas ollut kovin reipas :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Rakastunut:
Mä oon pessy pyykkiä pari koneellista, imuroinu, mopannu, pyyhkiny pölyt ja ehtiny istua koneellakin vaikka kuin :D Kohta alan laittaan ruokaa |O
Hih, olenpas ollut kovin reipas :saint:

Sä oot siis kutakuinkin tehny kaiken, mitä mun piti tehdä..noh, onneks tässä on päivää vielä jäljellä..

mä oon pessy pyykkiä tehnyt ruokaa imuroinut ja vetässyt mopilla lattiat (mattojen päältä ja välit), jollei het aamusta rupea toimimaan niin sitten ei jaksa mitään, ja herännyt olen hiukan ennen9

Siivous puuskasta voi olla haittaa. Sain pari päivää sitten ihmeellisen siivousinnon päälle ja lopputulos oli et multa venähti selkä, ollu tosi kipee ja haitannu ihan kaikkea touhuilua. Nyt alkaa jo onneksi oleen parempi. olkaahan siis varovaisia kun innostutte touhuamaan!

Yhteistyössä