on tämä loma kamalaa kittausta....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ev

Vieras
lähes jokapäivä menee ainakin 1-6 siideriä. humallu en koska juon hitaasti pitkin päivää. mutta silti. tuostahan tulee jo ihan tuhottomasti kaloreitakin! pitänee alkaa pitää tiukempi linja...

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Kaloreista viis, alkoholiongelma tosta on tulossa.

no enpä usko. kesäisin mulla lähes aina alkoholin kulutus kasvaa roimasti. sitten kun duunit ja normaali arki alkaa, en juo juuri lainkaan. silloin ei vaan maistu.

No ei mulla ainakaan ole mitään kittausta. Jos järjellä ajattelee, niin mikä syy se kesä ja loma on kitata siinä missä mikään muukaan aika. Tunnetusti alkoholistin on keksittävä selityksiä "no lomahan se nyt on, no kesän kunniaksi"

Joo ja en ole mikään absolutisti, enkä sylje lasiin... Mutta kyllä mun mielestä tuollainen tissuttelu pitkin päivää on vähän kyseenalaista, jos lapsiakin on. kyllä siinä se virallinenkin suurkuluttajan raja tulee täyteen jos viikon annokset ynnätään ja verrataan. EI se ainakaan hyvää kerro jos se raja joka viikko paukkuu yli (yli 16annosta viikossa tai 5 päivässä )

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Kaloreista viis, alkoholiongelma tosta on tulossa.

no enpä usko. kesäisin mulla lähes aina alkoholin kulutus kasvaa roimasti. sitten kun duunit ja normaali arki alkaa, en juo juuri lainkaan. silloin ei vaan maistu.

Eihän alkoholistilla itsellään ongelmia olekaan. Varmaan mahtavaa jos sulla on lapsia, vanhempi on pikkupäissään koko lomansa.

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
lähes jokapäivä menee ainakin 1-6 siideriä. humallu en koska juon hitaasti pitkin päivää. mutta silti. tuostahan tulee jo ihan tuhottomasti kaloreitakin! pitänee alkaa pitää tiukempi linja...

Aika sama mulla. Eilen meni 2, edellisenä tais mennä 1,,,pitkinpäivää ne menee. Siideri on mun kompastus kivi. Alkoholi ongelma tai ei mutta humalassa ei tule juuri oltua. Sietokyky tässä kasvaa kauheesti. Tuollainen pikkupöhnä kommentoija on itse tod.näk absolutisti

Alkuperäinen kirjoittaja V:
Se on alkoholiongelma, jos joka päivä on pakko ottaa edes se yksi.

:D Taitaa maailma olla alkkiksia täynnä sitten. Mietis maita, joissa se lasi viiniä KUULUU illaliseen joka päivä. Määritteletkö heidät kaikki alkoholiongelmaisiksi.
Otas nutturaa löysemmälle :D

Alkuperäinen kirjoittaja justjust:

:D Taitaa maailma olla alkkiksia täynnä sitten. Mietis maita, joissa se lasi viiniä KUULUU illaliseen joka päivä. Määritteletkö heidät kaikki alkoholiongelmaisiksi.

Joo, se kuuluu illalliseen, sitä ei tissutella pitkin päivää kuten ap ja määrät on hieman eriä.

mahdat haista kauhealle :x

yleensä myös lounaaseen, iso lasikin vielä. Hui kauheeta jos suomessa ottas lounaalla lasin viiniä ja menis töihin, hui kauheeta :D

Joo, se kuuluu illalliseen, sitä ei tissutella pitkin päivää kuten ap ja määrät on hieman eriä.

sun mielestäs on jo alkoholiongelam, jos on pakko ottaa edes se yksi. Kannattais ny muistaa mitä itse kirjoittaa ;)

Kännissäkö sä tänne kirjoittelet, mitä hittoa on "ainakin 1-6 siideriä"? Ainakin 6 olisi selkeä ja toisaalta 1-6 antaa jonkinlaiset, joskin hyvin epämääräiset rajat sekin.
Kirjoituksesi antaa ymmärtää, että kiskot vähintään kuusi sokerikilju mansikka-raparperi-kiivi-suklaamousse "siideriä" päivässä ja olet vielä ylpeä.

Kuusi puolen litran sidukkaa vastaa yhdeksää ravintola-annosta viinaa alkoholimäärältään, se on aika perkeleesti noin jatkuvaan päivittäiseen käyttöön. Toisaalta viestisi on tulkittavissa, että tuon verran nyt ainakin menee, eli joku kahdeksan sidukkaa varmaan helposti putoaa päivän aikana? Ei kuulosta paljolta ja jos pikkuhiljaa tissuttelee, niin ei olo varmaan tunnu edes känniseltä, mutta tuo määrä on jo 12 annosta, eli vastaa puolen litran viinapulloa.

Summa summarum; pullo Kossua joka päivä lasten kanssa lomaillessa ja olet huolissasi lähinnä kaloreista? Olisko aika herätä?

Alkuperäinen kirjoittaja esbå:

Kännissäkö sä tänne kirjoittelet, mitä hittoa on "ainakin 1-6 siideriä"? Ainakin 6 olisi selkeä ja toisaalta 1-6 antaa jonkinlaiset, joskin hyvin epämääräiset rajat sekin.
Kirjoituksesi antaa ymmärtää, että kiskot vähintään kuusi sokerikilju mansikka-raparperi-kiivi-suklaamousse "siideriä" päivässä ja olet vielä ylpeä.

Kuusi puolen litran sidukkaa vastaa yhdeksää ravintola-annosta viinaa alkoholimäärältään, se on aika perkeleesti noin jatkuvaan päivittäiseen käyttöön. Toisaalta viestisi on tulkittavissa, että tuon verran nyt ainakin menee, eli joku kahdeksan sidukkaa varmaan helposti putoaa päivän aikana? Ei kuulosta paljolta ja jos pikkuhiljaa tissuttelee, niin ei olo varmaan tunnu edes känniseltä, mutta tuo määrä on jo 12 annosta, eli vastaa puolen litran viinapulloa.

Summa summarum; pullo Kossua joka päivä lasten kanssa lomaillessa ja olet huolissasi lähinnä kaloreista? Olisko aika herätä?

no ohhoh. aikamoisen tulkkauksen teit! :D ei, en ole kännissä. tänään olen juonut vain appelsiinimehua ja kahvia. juu ja smoothieta.

ja siiderini mitä juon, kun se sinua noin kiinnostaa, ovat kuivaa omppu siideriä ja niitä pieniä tölkkejä. en koskaan osta puolen litran pulloja.

ja tarkoitin että maksimi määrä mitä päivässä juon on se 6 siideriä, niitä pieniä tölkkejä siis. onkos ne nyt piirun verran päälle 3dl. en puolustele ollenkaan juomistani, mutta sinä taas liioittelit sitä ja aika tavalla.

Yhteistyössä