On toi mies hauska :)

Minerva McGarmiwa

Aktiivinen jäsen
27.01.2007
23 852
0
36
Pori
Ja ihana. Lähti tos aamupäiväl kaupunkiin ja otti tirpan mukaansa ku mä olin vieläki ihan jumis yöstä ja sain sit rauhas hereillä ja tehdä jotain kotonaki. No he kotiutu sit aikanaa ja mies sit selitti aika tarkkaan millanen sähkösaapas tirppa oli ollu missäkin ja kuinka ehtiväinen - sehän oli mulle täys uutinen :D

Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
älä nyt, miehes on vaan onnesta soikeena. Ylpee isä. =)

niin miunkin mies aina innoissaan selitää kaiken mitä ovat tehneet kun oon töissä ollut. Aivan ihana :heart: sillon tulee jotenkin tosi hyvä mieli.

Juu se oli jotenki niin hellyyttävää ku toinen oikein innol kertoo mitä tirppa keksi missäkin, mut samal jotenki hauskaa kuitenki. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:

niin miunkin mies aina innoissaan selitää kaiken mitä ovat tehneet kun oon töissä ollut. Aivan ihana :heart: sillon tulee jotenkin tosi hyvä mieli.

Juu se oli jotenki niin hellyyttävää ku toinen oikein innol kertoo mitä tirppa keksi missäkin, mut samal jotenki hauskaa kuitenki. :heart:

Niin on =)
Huomenna taas saan kuulla kun mies suu vaahdoten kertoo mitä kaikkea ovat tehneet ja mitä kaikkea tyttö millonkin teki ja ihan ite :D
viimekskin oltiin jo käymässä nukkumaan niin vielä se koputti olkapäähän ja oli vielä yksi juttu :D :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:

Niin on =)
Huomenna taas saan kuulla kun mies suu vaahdoten kertoo mitä kaikkea ovat tehneet ja mitä kaikkea tyttö millonkin teki ja ihan ite :D

Ihana :D

Yhteistyössä