On toi nimen keksiminen kyllä vaikeeta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kookosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kookosta

Aktiivinen jäsen
02.02.2007
18 491
0
36
Mä oon luvannut itselleni että mies saa osallistua Oikeesti tän seuraavan ipanan nimeämiseen (pojan nimen kun olin päättänyt jo joskus vuosia sitten ja ukko sai jalosti päättää kolmannen nimen ainoostaan, muihin ollu sanomista) ja mun on kauheen vaikee suhtautua positiivisella mielellä hänen keksimiin nimiehdotuksiin vaikka ne on periaatteessa ihan mukavan kuulosia jne mutta kun ne mun keksimät olis niin paljon kivempia :snotty:

Onneks ees ollaan samaa mieltä siitä minkä tyylinen nimen pitää olla.

Meillä asiat on menny siten, et mä olen tehny listan nimistä, mistä mies on valkannu mieleisensä. Nytkin tuossa vilautin listaa sille, ja totesi, et joo-o, hyviä vaihtoehtoja on, niin kai sieltä sit saadaan se nimi, kunhan sen aika koittaa.

Meillä iskä valitsi ekalle keskimmäisen nimen. ja yhdessä päätettiin sit muut nimet.
toiselle sanoin et voisko olla tää ja loppujen lopuksi vaan 2 iitä vaihdettiin kahteen aahan..
Viimesen kohdalla tuumasin isänälle että miltä kuulosta nimi tää.... pikkasen aikaa makustelí ja tuumaas tjoo-o aikas hyvä. se se on. :D meil ei siis oo kenenkään nimen kohalla tullut kinaa.

Ei meilläkään nyt kinata sentäs :D
Mua vaan syö kovasti taipua siihen että mieskin pääsisi oikeasti vaikuttamaan ton tulevan nimeen, mulla kun omasta mielestäni on huimasti paremmat ehdotukset (joista jotkut on sellasia mille mies ei lämpene ollenkaan :snotty: )
Pitää olla täällanen jäärä.

Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:
Meillä molemmat nimet löytynyt ihan yhteisymmärryksessä vaikkakin tytön nimeä piti miettiä kauemmin

Meillä on kans ollu heti alusta asti selvää, et jos meillä joskus on poika, nin se on tän niminen. Tytölle on paljon hankalampi keksiä...

Yhteistyössä