On tuo tyttö aikamoinen neiti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MargeSimpson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MargeSimpson

Aktiivinen jäsen
28.03.2007
7 538
1
36
En ole koskaan ollut mikään prinsessahörhelö-ihminen ja oon aina ollut sitä mieltä että tytöt voi leikkiä autoilla ja pojat nukeilla... No, niinhän nuo lapset tekee.
Lapset on olleet anopilla muutaman kerran hoidossa (muutto, synnytys ym.) ja tyttö on sieltä tullessa kehunut tätinsä 7v Bratz-korkokenkiä tai mitä lie, en mä niistä niin tiedä... Anoppi sanoo likkaa pikkuteiniksi, on aika osuva nimitys :whistle: Tyttö on monta kertaa mulle on tässä kesän aikana sanonut, että haluaa korkokengät. Mä aattelin että mistä ihmeestä mä sulle muka korkokengät hommaan :xmas: no, tänään olivat taas anopin kanssa muutaman tunnin ja nyt on neidillä korkokengät ja niillä on kipsutellut koko päivän =) äsken tuli sanomaan että Äiti, nää puristaa..! No, niihän se on, kauneudesta täytyy vähän kärsiä :D uskomaton 2v :laugh: mies on jo miettinyt, minkälainen tuo tytsy on teini-iässä :whistle: :D :heart:

Miehen kummitytöllä oli kanssa pari vuotiaana kauhia korkokenkä villitys. Ja tämän lisäksi tyttö oli aina alasti. :D

Oli se koominen näky kun vaahtosammuttimen kokoinen taapero paineli menemään nakuna mummin isot korkokengät jalassa. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Färbö:
Siskon tytöt oli pikkusena kans ihan hulluna korkkareihin...Olihan se vähän huvittava näky,mut niin sulosta :heart:

Kai se on sitten synnynnäistä eikä opittua :D ei voi olla nauramatta... Korkokengät jalassa potalla :D saas nähdä luopuuko niistä yöksi :whistle:

Yhteistyössä