on tylsää potea raskausoireita, kun ei kuitenkaan raskaana ole

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "plääh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"plääh"

Vieras
Ihan nihkeetä, että ensin plussatessa ei ollut oikein mitään oireita, ja sitten kun raskaus on jo mennyt kesken ennen kuin ehti kunnolla alkaakaan, niin sitten alkaa etominen, palelu jne. Olen tehnyt keskenmenon jälkeen/aikana raskaustestin, joka antoi negan, eli ihan oikeasti en enää ole raskaana. Mutta nyt poden just niitä oireita, mitä esikoisenkin raskaudessa; etoo, nälkä mutta mikä tahansa ei maistu, väsyttää, palelee. Varsinkin toi etominen olis helpompi kestää jos siitä olis edes palkinto luvassa elokuussa! Noh, toivottavasti kroppa pian tajuaa että ei tässä raskaana ollakaan. :rolleyes:
 
Älä huoli. Kuulosti kumman tutulta. Täällä kans pari viikkoa oli etovaa oloa et ei oikein tienny miten päin siinä sit oikein olis ollu, mikään ei maistunu ja testi näytti negaa... ottaa tässäkin sitten selvää että onko raskaana vai ei. palelu ja väsymys painaa. omalla paikkakunnalla tk kiinni tämän viikon joten pitää odotella joulun yli ennen kuin tähän asiaan saa minkäänlaista vastausta... en oikein pysty luottamaan noihin apteekin testeihin. 2v tytär tällä hetkellä ja kun hänestä testin tein niin näytti negaa mutta mahakipujen takia vielä samana iltana jouduin sairaalaan ja kas kummaa kun olinkin raskaana -.-
 
Mulla raskausoireet johtuu siitä että kuolleen sikiön istukka ei ole ymmärtänyt lakata toimimasta vaikka sitä jo toista päivää yritetty savustaa lääkkein ulos.
 
Hmm.. eikös se kannata lääkärissä käydä jos nuo oireet vaan jatkuu vaikka kesken mennyt? Jos onkin jäänyt jotain ja pitäisi tehdä kaavinta?

Mulla on raskausoireita aina ennen menkkoja. Siis just menee rinnat araks ym. mitä oli silloin raskaana ollessakin.
 
täällä toivotaan toista lasta, ensimmäinen 3v. ja toista yritetty jo 9kk:tta. pari kuukautta sitten menkat oli jo päivän myöhässä ja tein kolme testiä ja aina tuli kaksi viivaa mutta toinen tosi haalea siitä viikko eteenpäin rupesi verta tulemaan roppakaupalla ja vuotikin yli viikon. olisiko voinut olla kohdun ulkoinen raskaus? nyt on rinnat arat ja kun puristelee niin maitoa tulee, menkkojen pitäis alkaa kuun lopussa tai ensimmäinen päivä ens kuuta, jokohan tärppäis :))
 

Yhteistyössä