P
"plääh"
Vieras
Ihan nihkeetä, että ensin plussatessa ei ollut oikein mitään oireita, ja sitten kun raskaus on jo mennyt kesken ennen kuin ehti kunnolla alkaakaan, niin sitten alkaa etominen, palelu jne. Olen tehnyt keskenmenon jälkeen/aikana raskaustestin, joka antoi negan, eli ihan oikeasti en enää ole raskaana. Mutta nyt poden just niitä oireita, mitä esikoisenkin raskaudessa; etoo, nälkä mutta mikä tahansa ei maistu, väsyttää, palelee. Varsinkin toi etominen olis helpompi kestää jos siitä olis edes palkinto luvassa elokuussa! Noh, toivottavasti kroppa pian tajuaa että ei tässä raskaana ollakaan. 