One step pregnancy test, mihin kohtaan pitäisi testiviivan tulla jos se on tullakseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tumpelo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tumpelo

Vieras
Ekaa kertaa testasin tuollaisella testillä. Testiajan sisällä olin näkevinäni erittäin haalean viivan, mutta varma en ole :) Ja nyt pari tuntia testistä tuo viiva on mielestäni hiukan vahvistunut. Kuinka kauas sen testiviivan pitäisi tulla kontrolliviivasta ja kuinka viivanpaikkaherkkiä nämä testit ovat?

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
En osaa sanoa, mutta eikö testin mukana tullut käyttöohjetta?

muoks. noin niinkun yleensähän kaksi viivaa tarkoittaa positiivista tulosta.

Ei tullut kun sain ystävältä noita muutaman. Hänkään ei osannut sanoa kun ei loppujen lopuksi käyttänytkään näitä testejä...

Se viiva on niin haalea, että en ole varma kuvittelenko sen siihen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Hmm..:
oudon näkönen, en kyl osaa yhtää sanoo. paljo sul ois viikkoja/ mikä kp nyt on?

Sehän tässä pieni ongelma onkin, kun kierto on nyt ollu ihan päin peetä... Mulla on pco, joten sekin vaikuttaa kiertoon. Nyt on menossa kp 45, mutta se ei taas sano mitään, sillä pahimmillaan kierto on ollut 68 päivää...

Niin ja ottakaa huomioon, että testin teosta on kohta 3 tuntia. Ja tuo viiva on vahvistunut siitä alkuperäisestä, mutta tuossa kohtaa olin näkevinäni viivan viiden minuutin jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
En halua pilata kenenkään iloa, mutta en kyllä luokittelisi plussaksi.
Odota vielä ensi viikkoon ja tee sitten uusi testi! :) Toivottavasti saat plussan!

Kyllä minä yritän pitää jalat maan pinnalla ja uskon vasta jos kunnon plussa tulee :) Mutta en voi kieltää, etteikö tuo miettimään laittais... Odottelen ensi viikkoon ja testaan jos ei muutoksia ole tullut...