Ongelma kai tämäkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei jaksa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei jaksa

Vieras
Tiedän jo heti alkuun että tää tulee aiheuttamaan närää joissakin ihmisissä,mutta siis mulla on todella kinkkinen ongelma. Lapseni kummi olis tulossa tänne. Ensin hänen piti tulla ilman poikaansa mutta nyt siis poika tuleekin mukana. Ongelma on tämä poika. Siis hän hajottaa ja rikkoo kaiken minkä käsiinsä saa,kaataa ruuat ja juomat lattialle, kiusaa meijän kissaa(kiskoo hännästä ja korvista). Äitinsä ei häneltä mitään kiellä eikä myöskään sotkuja siivoa. En siis suoraansanottuna halua tätä lasta meille! Uskokaa pois,en usjkonut itsekään että sanon näin,mutta mittani on tullut täyteen. Tulevat kuin viiden tähden hotelliin,missä ei tarvitse välittää mistään mitään.
Kehtaanko mä siis sanoa tälle kummille että tulee mieluiten yksin? Tuntuu sekin pahalta,mutta kun en enää keksi muutakaan. Ei vaan oo jatkuvasti varaa kaiken tuhon makseluun mitä tuo poika aiheuttaa.
Viimeks juhannuksena meiltä hajos leluja ja ikkuna. Kun minä kiellän poikaa,niin nenäkäs vastaus kuuluu että "et sä mun äiti oo"

Ja voin vannoa ettei tämä ole mikään provo...senhän sieltä kohta joku tulee ilmoittamaan kuitenkin

Alkuperäinen kirjoittaja nii:
voit minusta ihan hyvin sanoa, että jos äiti ei lastansa aio komentaa, niin tulee mieluummin yksin.

Mua nolottaa lähinnä sen takia sanoa mitään,kun juuri yksi kerta tää äiti valitti kuinka moni kaveri on sanonut ettei heille ole pojan kanssa tulemista ja nyt sitten itse olen samalla linjalla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Komenna kunnolla vaan!!!! Ei kovin kivalta kuulosta.Minkä ikänen lapsi?

4v. Pikku jannu vasta,mutta todella kova tuhoomaan kaiken kun silmä hetkeksikin välttää.

Suuttuuko pojan äiti,jos komennat.Eli voisitko sanoa pojalle esim, et kohta otan niskavilloistas kii....tehoisko se?ja juu kohta tulee varmaa kamalasti kommentteja tästä ehdotuksesta

mä komentaisin lasta itse, ja tuohon nenäkkyyteen vastaisin että en olekaan sinun äiti, mutta sinä olet minun kodissa ja täällä on minun säännöt, ei äidin. ja mä myös katsoisin että lapsi tottelee, jos sotkee kahvipöydässä niin käsken pois pöydästä ja mitään keksejä ei sitten enää tulla ottamaan. jos ei leiki leluilla nätisti niin ottaisin lelut pois, ja veisin jopa jäähylle jos ei muu tehoa. ja jos äiti ei tämänkään jälkeen itse tajuaisi komentaa lasta niin laskuttaisin kaiken rikkoontuneen, kantaisin luutun käteen ja pyytäisin siivoamaan lapsensa sotkut. ja lähtiessä sanoisin että jatkossa pitää lapsen kurissa meillä käydessään, tai tulee yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Komenna kunnolla vaan!!!! Ei kovin kivalta kuulosta.Minkä ikänen lapsi?

4v. Pikku jannu vasta,mutta todella kova tuhoomaan kaiken kun silmä hetkeksikin välttää.

Suuttuuko pojan äiti,jos komennat.Eli voisitko sanoa pojalle esim, et kohta otan niskavilloistas kii....tehoisko se?ja juu kohta tulee varmaa kamalasti kommentteja tästä ehdotuksesta

No itseasiassa poika saa tehdä mitä vain,eikä äiti häntä sen ihmeemmin edes seuraile. Jos kiellän niin mulkaisee minua kuin pahantekijää.
Mutta kun mulla on omia pieniä täällä 4kpl niin mun mielestä ois oikeus ja kohtuus että hän juoksis itse poikansa perässä. Mä kun olen kuitenkin vauvassa kiinni aika ajoin.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
mä komentaisin lasta itse, ja tuohon nenäkkyyteen vastaisin että en olekaan sinun äiti, mutta sinä olet minun kodissa ja täällä on minun säännöt, ei äidin. ja mä myös katsoisin että lapsi tottelee, jos sotkee kahvipöydässä niin käsken pois pöydästä ja mitään keksejä ei sitten enää tulla ottamaan. jos ei leiki leluilla nätisti niin ottaisin lelut pois, ja veisin jopa jäähylle jos ei muu tehoa. ja jos äiti ei tämänkään jälkeen itse tajuaisi komentaa lasta niin laskuttaisin kaiken rikkoontuneen, kantaisin luutun käteen ja pyytäisin siivoamaan lapsensa sotkut. ja lähtiessä sanoisin että jatkossa pitää lapsen kurissa meillä käydessään, tai tulee yksin.

Tää pitää muistaa!