Ongelma tämäkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei teini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei teini

Vieras
Olen rakastellut pari kertaa työkaverini kanssa. Ensimmäinen kerta oli täysi yllätys, en ollut osannut lukea minkäänlaisia merkkejä halusta miehen puolelta ennen kuin hän sen minulle kertoi. Humalassa tietysti kertoi, mitenkäs sitä muuten uskaltaisi. Aikaisemmin oli ollut vain ystävällistä keskustelua työasioista, ei muuta. Mies kyllä miellytti minua jo aikaisemminkin, mutta osaan salata kiinnostukseni aika hyvin. Näin on käynyt ennenkin, minä olen mielessäni himoinnut miestä, mutta pitänyt sen visusti omana tietonani, kunnes mies on yllättäen tehnyt aloitteen.
Seksi on ollut hyvää, molemmin puolin, uskoisin.

Asiasta ei puhuta koskaan, edes kahden kesken ollessa kumpikaan ei ota asiaa puheeksi. Työasioihin se ei ole vaikuttanut, ne hoidetaan edelleen ystävällisessä hengessä.

Mikä tässä nyt sitten mättää?
Minä haluan häntä ja epäilemättä hänkin haluaa minua. Kumpikaan vaan ei tee elettäkään siihen suuntaan, että mitään tapahtuisi. Molemmat kai odottaa vain 'sopivaa hetkeä', joka vie mennessään.

Haluaisin tämän miehen vähän vakituisemmaksi rakastajakseni - en todellakaan etsi parisuhdetta vaan rakastajaa - mutta kun en sitä osaa hänelle kauniisti sanoa, se taitaa jäädä vain haaveeksi.
Pelkään pelästyttäväni miehen liiallisella kiinnostuksen osoituksella, niinpä en osoita kiinnostustani ollenkaan.

On tainnut kommunikaatiotaito jäädä kehittymättä ja nyt siitä kärsii koko ruumis. Ja vaikka tämä kuullostaa ihan teinien touhulta, teini-ikä on jäänyt molemmilta jo yli kaksikymmentä vuotta sitten taakse.

Valitettava totuus taitaa kuitenkin olla se, että olit joko pelkkä valloitus tai sitten huono. Jos lemmiskelynne ei miehen mielestä ollutkaan niin ihanaa? Ei hän siinä tapauksessa kysy jatkostakaan.

Mielestäni kaikki vastausta vailla olevat kysymykset tulevat kuitenkin ennenpitkää vaikuttamaan työsuoritukseesikin, joten rohkaise mielesi ja kysy aikuisen oikeasti, mitä hän ajattelee / haluaa. Kuten kirjoitit - et ole teini, elämä on lyhyt ja tuollainen asia ei saa jäädä turhaan kalvamaan.

Toivottavasti olen väärässä: Ehkä hän ajattelee sinua yöt ja päivät, muttei pysty ilmaisemaan halujaan järkevällä tavalla.

Onnea! Kirjoita uudestaan, kun olet saanut jotain selville!

Valitettava totuus on kuitenkin se, etteivät kaikki miehet ole sellaisia rohkeita valloittajia kuin nimim. Totuus? tuntuu olettavan. Missään nimessä et voi tästä tehdä suoraan mitään päätelmiä oletetusta ""huonoudestasi"".

Minä epäilen, että olet, ap, varsin oikeassa noissa arveluissasi. Jos et ole aikaisemmin näyttänyt kiinnostustasi, ehkä mies ajattelee tahollaan, että hän oli ""vain se yksi kerta"". Tai ehkä hän on häpeissään kun oli humalassa (sen tilan asteesta ei tosin ollut mainintaa). Tilanne saattaa odottaa vain pientä auttamista ""oikeaan suuntaan"".

Minusta voisit ottaa tapauksen puheeksi. Mutta ei niin, että kysyt, mitä mieltä hän siitä oli, sanomatta itse ensin mitään. Silloin hän alkaa vain arvailla, mitä sinä mahdat odottaa vastaukseksi.

Kerro, että sinusta se oli mukavaa, etkä olisi pahoillasi jos se tapahtuisi uudestaankin, ilman sitoumuksia. Kerro myös, että hänellä ei ole velvollisuutta ajatella samoin. Kaikki välillänne on ihan kunnossa lopputuloksesta huolimatta, ja asia voidaan tarvittaessa jättää muistojen joukkoon. Tämän pitäisi antaa hänelle mahdollisuuden vastata rehellisesti.

Sama vika rahikaisella....olen ollut työkaverini ""salarakas"" yli vuoden..eli tämä toinen osapuoli (mies) on perheellinen...homma on tehty selväksi, et tästä ei voi tulla mitään muuta eikä kumpikaan sitä halua/odota vaan silloin aina kun tilaisuus ""ilmaantuu""...se on hyvää seksiä, ei muuta!Eikä se ole mitään ennalta sovittua ja säännöllistä vaan aina kun sopiva tilaisuus tulee...ja voihan niihin vähän vaikuttaakkin, mut ei mitään säännöllista.Ja täytyy sanoa, että se on hyvää ja ihanaa vaikka ekä kerta tuli TÄYSIN yllärinä, ei ollut ainakaan omalta puoleltani mitään ennakkoaavistuksia...eikä virityksiä...eli aina kannatta elää ja katsoa...tsemppiä!!!!

Hei sinulle ei teini,
Olisi ollut kiva kuulla mitä on tapahtunut..vai onko sittenkään tapahtunut mitään. Onko teistä kumpikaan tehnyt minkäänlaista siirtoa toisen suuntaan?

Hyvää viikonloppua!

Ei, kumpikaan ei ole tehnyt mitään asian eteen.

Olen tunnustanut itselleni, että en ole mikään miestennielijä ja minusta ei ole pyytämään miestä ulos. Kuinka änkyttävä, punasteleva ja selittelevä olisinkaan, jos sitä yrittäisin! Vaikka suoraan sanottuna olen oikeanlaiselle miehelle hyvinkin antelias, pohjimmiltani olen se kiltti tyttö joka ei ehdottele miehille seksiä. Että se siitä nykyaikaisesta, tasa-arvoisesta naisesta.

Varmasti tulee vielä käymään niin, että sopivan tilaisuuden tullen löydämme itsemme taas samasta sängystä.
Eikä tässä muuta ongelmaa olekaan kuin että minä vaan haluaisin hänet hiukan useammin sänkyyni kuin mitä nyt tapahtuu.

No, se joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. Jos en itse saa aikaiseksi mitään, en voi muuta kuin syyttää itseäni...

Hyvää viikonloppua sinullekin Tinka!

Et varmaan arvaakaan, ei teini, miten yleinen tämä ""ongelmasi "" on ?
Itse olen eri työpaikoissa törmännyt jo kolmeen samalaiseen tapaukseen.

Erittäin mukavia ja halukkaita, seksistä pitäviä naisia, mutta se viimeinen puristus, eli ""hävytön ehdotus"" miespuoliselle työkaverille ei onnistu.
Vaikka lakanoiden välissä raukeana tulee lupaus siitä, että nainenkin voi ehdottaa, niin se vaan valuu lupausten mereen ja mies saa taas tehdä aloitteen ja tuntea itsensä vähän kuin vonkaajaksi.

Tapsa, miten sinä suhtautuisit sellaiseen ehdotukseen (tämä ei ollut nyt se ehdotus ;) )?
Miten se pitäisi esittää ettei vaikuttaisi vaativalta ja tunkeilevalta tai epätoivoiselta vonkaajalta?

Hei,
No sitten sinun täytyy vaan olla kärsivällinen ja odottaa koska omena putoaa suuhusi; )
Onhan siinäkin tietty jännitys...siinä odottamisessa.

On sen miehen häpeä kyllä jos ei ymmärrä että ehdotusten teko ei sovi sinun luonteellesi. Varmasti hän on koodannut kyllä kanssakäymisestänne että seisot ns. tekojesi takana.
Kumma mies,kun ei ole ehdottanut sinulle minkäänlaista tapaamista, ehkä yhteinen työpaikka pistää jarruja ja toisaalta jos hänkin on hieman ujo tekemään aloitetta.
Siinäpä pulma!
No kaikesta huolimatta toivon että saatte viettää mukavia hetkiä yhdessä toistenne sylissä!

Kaikkea hyvää sinulle.

Yhteistyössä