Ongelmako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mansikkamiu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mansikkamiu

Vieras
Hei. Ongelmanani on että uskon että miesystäväni ei halua kanssani seksiä, tai että hän ei nauti siitä.
Kyse ei ole nyt siitä että olisin pakko mielteinen ja minun pitäisi saada sitä kokoajan, vaan siitä että jos hän kyllästyy minuun. Hänen mielestään on liikaa kun harrastamme seksiä n.2kertaa 2vko aikana, ja sanoo että hänestä tuntuu että ikään kuin meillä olisi joku seksi suhde että ainakun nähdään niin pitää harrastaa. No asia ei ole näin, ja ilmeisesti hän kokee rakastelun negatiivisenä asiana, jostain syystä.. Olen varovasti yrittänyt kysyä mikä olisi moiseen syynä, mutta hän vain murahtaa ja asia on loppuun käsitelty.. Mitä tehdä? Lisä kysymyksiä toki saa kysyä.

outoa...mies kieltäytyy seksistä!! jopa ennenkuulumatonta. =)
Meillä kun aloimme mieheni kanssa seurustelmaan, tapasimme normaalisti n.kolmena päivänä viikossa ja joka ikinen kerta naitiin sitten koko yö...nukkumaan ei kerennyt.Sitten silmät ristissä töihin...=)

Liekö kaverillasi jokin trauma?

Tosiaan ennenkuulumatonta. En usko että mikään trauma on.. tai ainakaan itse en ole aiheuttanut sellaista! Eikä hän ennen sellainen ole ollut.. :/ Ennen mekin touhuttiin kuin pienet eläimet mutta mikähän lie nytten. O.O

meinaankin että jos jotain on aikaisemmassa elämässä ollut ja se kummittelisi...mutta jos ennen on toiminut. ihme juttu...ettei vaan sillä olisi toista naista...?

Voi nyt joku sanoi sen mitä pelkäsinkin. Kumpa ei olisi, ja uskon että ei ole kun aina ollut niin "lojaali". Eikä hänellä ole tapana kadota jonnekkin vain yht'äkkiä..eikä mitään sellaista mistä voisi päätellä että hänellä on toinen nainen..

Mitenkä nykyään tulet sitten toimeen? Varmaankin outoa olla ilman, kun olet aiemmin tottunut saamaan tarpeeksi usein. Oletko hakenut seksiä muualta, esim. yhden illan juttuja, puhelinseksiä, omin käsin... ?

joopa joo...niku61...kyllä me naiset voidaan olla ilmankin, jos sille päälle satutaan! höh ja pöh

eikö miehesi keskustelisi asiasta ihan niin kuin aikuiset ihmiset????

Ei se näytä luonnistuvan. Murahtelua tai joku muu äännähdys on yleensä vastaus,tai hiljaa oleminen. Pari kertaa hän on jo alottanut puhumaan asiasta,mutta sitten päättääkin taas olla hiljaa.. Voihan se olla joku henk.koht asia mutta pitäisihän se minunki tietää naisystävänä.

Niin sitä kovasti aina väitetään, että naiset pärjää ilmankin, mutta yllätävän paljon niitä "pärjääviä" kuitenkin notkuu kesäterasseillakin ja parin drinksun jälkeen asia onkin toisin.

"miu"; voisit kokeilla esim. noita juttuja - veikkaan että sisit aivan tervettä & uutta näkökantaa asioihin. Enkä kyllä usko, että hänellä on toista naista - olisit sen kyllä huomannut.

onnistuisiko sinun mieheen sama kuin minun mieheeni...? Silloin kun jokin painaa mieltä ja mieheni kun ei oikein osaa avautua, niin minä johdattelen hänet ensin ottamaan pari paukkua ja sitten kun istutaan vaan rennosti iltaa ja jutustellaan niitänäitä ja kun huomaan miten alkaa kielenkannat irtoamaan, kysyn sitten ensin kautta rantain varoen...hitaasti ja tunnustellen.Monta "lukkotilannetta" olen tällä taktiikalla saanut onnelliseti purettua...=)

Voisin kyllä kokeilla kikkaasi, kiitos. :) Jos parin paukun jälkeen jää murtuisi hiukan. :) Niku, nämä asiat eivät oikein nyt innosta minua. Kyllä se oma mies paras on kuitenki, vaikka vähän möksöttääkin.

Yksilöillä varmaankin on tahdonvoimaa, mutta kuitenkin on ne himot jotka hyrrää - vai mitä Mansikkamiu? Se käy jo esille tuosta sinun ensimmäisen viestisi ensimmäisestä lauseesta "... Ongelmanani on että uskon että miesystäväni ei halua kanssani seksiä ....".
Näin kauniina kesäiltapäivänä, jos puutteessa olet, niin eikö ajatuksesi käykin seksin pyörteissä, haluaisit hyväilyä ja helliä suudelmia?

hyvä mansikkamiu!!! tyttöenergiaa!!! =)

vaikka minäkin kirjoittelen päivät täällä aika eroottisia juttuja...ne kun kiinnostaa...=) Mutta se oma mies ja oma kulta on se ainoa ja oikea!!!

Onnea koetuksellesi...älä hätäile...jos sen teet...menee yritys pilalle...

Kiitoksia kannustuksesta! :) ja uskon että eiköhän se tästä.. ehkä näillä miehelläkin on aina joskus känkkäränkkäpäiviä. :) Mutta niku, kyllähän se kiinnostaa ja on, mutta ei minua nyt kiinnostanut tässä mikään puhelin seksi tms, vaan oma mies. kiitos kuitenkin. :)

Yhteistyössä