ongelmana alapään kuivuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en tiedä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en tiedä

Vieras
Tämä ongelma alkoi kun olin imettänyt kuopusta noin vuoden. Imetyksen olen lopettanut noin 2,5v sitten. Kuivuus on ja pysyy. Käytän nykyään minipillereitä(mini-pill) ne ovat vähän auttaneet mutta nyt tuntuu ettei enää auta.

Ennen tuota kuivuutta käytin hetken cerazette minipillereitä ja siitä se kuivuus oikein paheni.

Gyne suositteli paikallista reseptivapaata estrogeenipuikkoja/voidetta. En ole niitä kokeillut, en halua keinotekoista estrogeeniä kun niissä tulppariski.

Nyt viimeksi kun kävin gynellä suositteli minipillereiden vaihtamista yhdistelmiin...
Että kuulemma voisi auttaa kuivuuteen...

Snow.jpg

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä;28132525:
Tämä ongelma alkoi kun olin imettänyt kuopusta noin vuoden. Imetyksen olen lopettanut noin 2,5v sitten. Kuivuus on ja pysyy. Käytän nykyään minipillereitä(mini-pill) ne ovat vähän auttaneet mutta nyt tuntuu ettei enää auta.

Ennen tuota kuivuutta käytin hetken cerazette minipillereitä ja siitä se kuivuus oikein paheni.

Gyne suositteli paikallista reseptivapaata estrogeenipuikkoja/voidetta. En ole niitä kokeillut, en halua keinotekoista estrogeeniä kun niissä tulppariski.

Nyt viimeksi kun kävin gynellä suositteli minipillereiden vaihtamista yhdistelmiin...
Että kuulemma voisi auttaa kuivuuteen...

Tuota noin... MISTÄ tarkalleen ottaen imetit lastasi?

[QUOTE="aapee";28132718]syntymästä lähtien tietty.. Kuivuus alkoi vaivata kun imetystä oli kestänyt noin vuoden.[/QUOTE]

No tietty syntymästä mutta jos imetit tisseistä niin niiden pitäisi olla kuivat joten jos alapää on kuiva niin... ;-)

Ärsyttävää vaan kun kokoajan pitää jotain lotrata alapäähän tai tukkia jotain sottaavia puikkoja että joten kuten pysyis paikat ok.

Ennen mua ärsytti kun mulla oli suht runsas valkovuoto ja paikat oli aina kosteat.. Nyt mä ottaisin mielelläni sen takaisin.. nykyään ei ole valkovuotoa edes nimeksikään...