M
mimmu
Vieras
mulla on 3 ja 1 vuotiaat tytöt ja äitini on ollut alusta asti tosi auttavainen mutta liian tungetteleva.. mun kaverit sanoo että kuin kehtaat valittaa kun äitis auttaa lastenhoidossa ym,mutta nyt tilanne on menny liiallisuuksiin.se muutti viereiseen taloon ja on ilmestyny joka päivä pimpottaan ovikelloa ja jos en avaa niin soittaa mun miehelle töihin että "ei kai mtään kauheeta oo tapahtunu". sitten se tutkii kaappeja salaa ja jos löytää laskun niin tenttaa että onko tää varmasti maksettu!! ja auta armias jos kaapissa on tyhjä kaljapullo,siitä vasta huuto alkaakin. oon yrittäny vihjailla että haluttais välillä omaa rauhaa,mutta siitähän se loukkaantuu... onko kellään muulla tällata ongelmaa vai valitanko turhasta?? ainiin,se on äipän vakiolausahdus,että enempää lapsia ette kyllä saa tehdä kun näissäkin on niin hirvee homma... kivaa?