Ongelmia tyttöystävän kanssa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja profeministi-93
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

profeministi-93

Vieras
Moi. Mä toivon, että en häiritse teitä naisia, mut haluan kysyä teiltä neuvoja.

Olen 19-vuotias, valitettavasti mies. Mulla oli yks tyttö, johon mä olin ihastunut. Juttelin ekan kerrran sille kolme kuukautta sitten. Olin ekaks kerännyt vuoden rohkeutta.. Sanoin, että en kai häiritse ja kysyin siltä kelloa.. Käydään samaa koulua sen kanssa. Se sanoi, että eikö sulla oo varaa omaan. Pyysin anteeks mun turhaa kysymystä..

Mun on pakko myöntää, et mä oon ajatellu sitä pari kertaa alasti. Mua hävettää itteni. Oon ihan sairas ihminen.. Tunnen sen pahuuden mitä miehinen halu on maailmassa tehnyt.. sortanut naisia historian aikana.

Mä kuitenkin menin juttelemaan hänelle toissapäivänä uudestaan. Kumarruin ja kysyin, että en kai mä millään häiritse. Sanoin, että voin tehdä sun läksyt. Miettikää, se suostui :) . Tein oikein huolellisesti sen läksyt, halusin näyttää miten kohtelias mä olen.. En sellainen kun kaikki naisen alentajat.

Eilen mä palautin sen 6 sivun esseen tälle naiselle. Pyysin vielä anteeks, ja sanoin että en oo sellanen kuin useimmat miehet.. Seurasin sit katseella tätä mun ihastusta, niin se suuntas suoraan yhden meidän koulun pahimman kiusaajan luokse.

Miten se on mahdollista? Mä mietin, että onko se kiusaaja jotenkin käskenyt tätä ihanaa tyttöä olemaan sen kanssa.. Ei kai kukaan nainen voi tykätä sellasesta pelottavasta, itsekkäästä ja määräilevästä miehestä?

Mä tunnen häpeää miessukupolvea kohtaan.. Me ollaan oltu historian ajan määräileviä, pomottavia naisia kohtaan, katsottu naisia vaan jonain seksiobjekteina.. Miten mun ihastus tajuaisi, että mä olen oikeasti se kohtelias ja nöyrä ja kiltti poika, joka ottaa huomioon muut ihmiset?

Oletko varma että kirjoitit ton ikäsi oikein? Kuulostaa nimittäin niin lapselliselta tuo sun tekstis ettei voi olla 19-vuotiaalta! Ja kuka ääliö tekee toisen läksyt???

[QUOTE="JAHAS";27817999]Oletko varma että kirjoitit ton ikäsi oikein? Kuulostaa nimittäin niin lapselliselta tuo sun tekstis ettei voi olla 19-vuotiaalta! Ja kuka ääliö tekee toisen läksyt???[/QUOTE]

Mikä mun viestissä oli lapsellista? Mä myönnän, jos olin lapsellinen.. Mä haluan näyttää että oon hyvä ihminen kun autan muita ja siks tein läksyt.. Enkä halua vaan naista objektina niin kun moni mies tuntuu tekevän..

Mä haluaisin teiltä naisilta vastauksia.. Miten mä hurmaisin tytön? Miten näytän, että oon kohtelias enkä ajattele mitään seksiä tai katso tyttöä seksiobjektina?

Vai kannattaako mun edes lähestyä enää? Tiiiän, että on varmaan tosi häiritsevää, jos joku mies lähestyy.. Tiiän kyl, miten naiset on ollut alistettuja koko ajan..

Pitäiskö mun soittaa poliisit, kun se meidän koulun kiusaaja selvästi käskee sitä tyttöä olemaan sen kanssa?

Kun kyllähän kohteliaisuus, toisen huomioon ottaminen ja kiltteys vetoaa teihin naisiin niin kuin te sanotte ja itsekkyys, seksiobjektina pitäminen ja hallitsevuus on tosi inhottavaa ja sitä miks miehet on niin kamalia? Näinhän se menee niinkun te aina sanotte? Meneehän?

provo.png

• Tykkää
Reactions: Zucchini
Toivottavasti et ole tosissasi. :)

Me naiset sanotaan toista ja tehdään toista. Valitettavasti vaan itsekkäät, aggressiiviset miehet kiihottaa.. mä ainakin huomaan olevani just se apinanaaras, joka tykkää siitä uroksesta, joka voittaa muut urokset :)

Ja arvaappa ketkä historian aikana on saanut eniten, tietenkin ne alistajamiehet ja berlusconit :) mulla ainakin loppuu kiinnostus heti, jos mies ei ole vähän salaperäinen tai liian helppo..

ei me naiset oikeasti vaikeita olla, lue vaan evoluutioteoriaa :P mutta oot vielä nuori niin tulet ymmärtämään..

Toivottavasti et ole tosissasi. :)

Me naiset sanotaan toista ja tehdään toista. Valitettavasti vaan itsekkäät, aggressiiviset miehet kiihottaa.. mä ainakin huomaan olevani just se apinanaaras, joka tykkää siitä uroksesta, joka voittaa muut urokset :)

Ja arvaappa ketkä historian aikana on saanut eniten, tietenkin ne alistajamiehet ja berlusconit :) mulla ainakin loppuu kiinnostus heti, jos mies ei ole vähän salaperäinen tai liian helppo..

ei me naiset oikeasti vaikeita olla, lue vaan evoluutioteoriaa :P mutta oot vielä nuori niin tulet ymmärtämään..

Paljon totta :D

Mä tunnen häpeää miessukupolvea kohtaan.. Me ollaan oltu historian ajan määräileviä, pomottavia naisia kohtaan, katsottu naisia vaan jonain seksiobjekteina.. Miten mun ihastus tajuaisi, että mä olen oikeasti se kohtelias ja nöyrä ja kiltti poika, joka ottaa huomioon muut ihmiset?

NÖYRÄ... KILTTI... joo, mee nyt provo jonnekin muualle. Niin huono, ettei viitsi edes lukea kokonaan.

Itse epäilen, että tässä on nuori kaveri kyseessä, joka ei ole vielä tajunnut ristiriitaa naisten puheiden ja valintojen suhteen. Tottahan tuo, että kiltti ei saa ja itsekkyys palkitaan.

Eiköhän ole parempi olla oma itsensä eikä muuttaa itseään naisten takia. Ehkä et saa tuota unelmiesi naista sillä, mutta myöhemmin löydät sellaisen joka pitää sinusta itsestäsi.

Tuo nainen ei ole luultavasti sinulle sopivin. Lisäksi olet luultavasti ihastunut vain koska näet hänestä vain tietyn osan etkä pysty olemaan objektiivinen hänen suhteensa. Miksi ihastuit häneen? Onko hän niitä rohkeita ja hieman röyhkeitä tyttöjä vai itsekin kiltti?

Tuolle ujoudelle voisit kyllä tehdä jotain. Voit olla kiltti ja huomioiva ilman arkuuttakin.

Tosin tuo esseen tekeminen toisen puolesta paljastaa koko jutun provoksi :p

Yhteistyössä