Onhan mulla ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä täällä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä täällä

Vieras
Mä pahus ihastuin viikonloppuna ihan väärään henkilöön. Siis todella väärään. Tai en ehkä ihastunut vaan vois kiinnostaa jonkinlainen kanssakäyminen. Eikä tunne ole ihan yksipuolinen. Pahinta on se, että tää tuli nyt kun meidän parisuhde miehen kanssa on ihan repeämispisteessä, me ollaan valovuoden päässä toisistamme. Mies ei kyllä edes tajua sitä. Nyt mä pohdin täällä kaikista tikuista asiaa, että voisin soittaa tälle 'ystävälle'. Miten tälläsestä pääsee yli???

Alkuperäinen kirjoittaja SärkynytEnkeli:
No eiks uus suhde olis hyvä syy eroon?

Eipä oo. Kyllä ensin päätetään vanha suhde ja sitten aloitetaan uusi. Monet hakee syytä eroon ja katsovat uuden kumppanin valmiiksi etteivät jää yksin. Ikinä en luottaisi ihmiseen, joka on aloittanut suhteen kanssani ollessaan vielä edellisessä suhteessa - miksi ei tekisi minullekin niin?

Mä kyllä mieluummin pääsisin tästä yli enkä ajatellut tätä niin, että oletan sen toisen miehen haluavan tällästä varattua haaskaa :) Mä en vaan tiedä, että miten nää tunteet tungetaan johonkin pääkopan uumeniin ja miten käy kun me ollaan kuitenkin pakostakin tekemisissä. Huoh.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä kyllä mieluummin pääsisin tästä yli enkä ajatellut tätä niin, että oletan sen toisen miehen haluavan tällästä varattua haaskaa :) Mä en vaan tiedä, että miten nää tunteet tungetaan johonkin pääkopan uumeniin ja miten käy kun me ollaan kuitenkin pakostakin tekemisissä. Huoh.

Ootkos puhunut sun miehelle tosta?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Ikinä en luottaisi ihmiseen, joka on aloittanut suhteen kanssani ollessaan vielä edellisessä suhteessa - miksi ei tekisi minullekin niin?

Silmitön luottamus on sairautta - riippumatta miten suhde alkoi se jatkuu tasan niin kauan kun se toimii.

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Ikinä en luottaisi ihmiseen, joka on aloittanut suhteen kanssani ollessaan vielä edellisessä suhteessa - miksi ei tekisi minullekin niin?

Silmitön luottamus on sairautta - riippumatta miten suhde alkoi se jatkuu tasan niin kauan kun se toimii.

No olipas tosi fiksua..minusta vaan tuollainen on moraalitonta, ehkä keksit siihenkin hyvä fraasin?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ootkos puhunut sun miehelle tosta?

No en! En tahdo loukata häntä sillä asialla kun mitäänhän ei ole tapahtunut.

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:

No olipas tosi fiksua..minusta vaan tuollainen on moraalitonta, ehkä keksit siihenkin hyvä fraasin?

Moraali on hyvä renki mutta huono isäntä? Tässä tapauksessa sinun keksimät säännöt eivät juurikaan suojaa sinua tai suhdettasi.