Onki sinunkin mielestä suomi24 posti mennyt huonompaan suuntaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kata"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kata"

Vieras
Minun mielestä paljon hitaampi. Lisäksi ne jo poistetut viestit jää sinne roikkumaan ja pitää poistaa sieltä vielä uudelleen. Nokian Lumialla ainakin tosi ikävä käyttää, hidas ja hyppää viesteihin liian helposti, mitä et ollut edes avaamassa. Vanha systeemi oli paljon parempi.

Aivan ihmeellistä, miksi tehdään muutoksia ilmeisen huonoon suuntaan. Epävarma ja sekava sähköposti. Sähköpostin pitäisi toimia kuin junan vessa, käytettävyyden tulee olla selkeä ja helppo. Tätä suomi24-sähköposti ei enää ole, kumpaakaan.

Meni tosi huonoksi uudistuksen jälkeen. Ärsyttävää, kun viestiti pitää poistaa kahteen kertaan. Ne on lisäksi avattava ennenkuin pystyy poistamaan, vaikka näkisi, että kyseessä on roskapostit. Enkä ole löytänyt toimintoa, jossa voisi poistaa useamman viestin kerrallaan, vaan kaikki pitää poistaa yksitellen. Lisäksi näkymä on paljon huonompi kuin ennen.

Liittyykö tämä jotenkin venäläisomistukseen siirtymiseen vai miksi muutos huonompaan?

Mä oon myös tyytymätön noihin uudistuksiin. Ennen pystyin torjumaan sellaiset viestit, joita en sinne halua, mutta nyt en oo onnistunut tekemään sitä uudelleen, sen verran monimukainen on ja postien poistaminen on tosi hidasta. Itse surffailen nyt pääasiassa tabletilla ja ainain sillä postienkin kirjoittaminen on tosi hankalaa. Pitänee vaihtaa johonkin muuhun postiin.

Yhteistyössä