Onko 15 vuotta liian iso ikäero?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei se pakosti oo liikaa... mun kaveri on 32v vanhemman kans naimisissa ollu jo 6v ja hyvin heil menee.. tosin ite oon naimisi nuoremman kanssa ja hyvin menee.. ehkä enemmän kii muista kuin numeroista...

Mun isä on 12 vuotta vanhempi ku äiti enkä koskaan oo konkreettisesti huomannu meijän elämässä sitä ikäeroo. Oikeestaan ainut mikä siinä on huono (tai eihän se kaikkien mielestä oo huono asia) niin vanhempi puolisoista jää työelämästä paljon aikasemmin pois kun toinen. Jos olis samaa ikää niin jäis samoihin aikoihin ja vois reissailla ym. mitä haluaiskaan tehdä, mutta ei kaikki sitä tietenkään huonoks puoleks miellä, tää oli vaan ainut mikä mulla tuli mieleen.

Minusta tuo ei ole paha ollenkaan. Itse pidän vanhemmista ja kypsemmistä miehistä. Meillä on ikäeroa juurikin tuo 15 vuotta ja reilummat ikäerot ovat lähipiirissämme aika yleisiä.

Riippuu varmaan vähän siitä mitä kumpikin elämältään haluaa. Jos 50v on jo eronnut ja edellisestä liitosta lapsia, 35v:lla ei vielä lapsia mutta haluaisi perheen perustaa, voisi olettaa että vähän erilaiset odotukset elämältään.
Kyllä mä myös vähän miettisin sitä, että kun miesten ennustettu elinikä muutenkin on naisia lyhyempi, aika kauan joutuisi tilastojenkin perusteella yksin elämään joskus...

[QUOTE="vieras";27948135]Riippuu varmaan vähän siitä mitä kumpikin elämältään haluaa. Jos 50v on jo eronnut ja edellisestä liitosta lapsia, 35v:lla ei vielä lapsia mutta haluaisi perheen perustaa, voisi olettaa että vähän erilaiset odotukset elämältään.
Kyllä mä myös vähän miettisin sitä, että kun miesten ennustettu elinikä muutenkin on naisia lyhyempi, aika kauan joutuisi tilastojenkin perusteella yksin elämään joskus...[/QUOTE]

En lähtis tätä elämää elämään "tilastojen" ja olettamusten perusteella. Mutta tuossa olet oikeassa, että mitä kumpikin haluaa elämältään.. niin silloin on ikäero ehkä rasite...

Yhteistyössä