Onko 180E Abc Design 4-Tec vm2008 yhdistelmävaunuista paljon, vähän vai sopivasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiimuski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiimuski

Vieras
Olen ostamassa kyseisiä yhdistelmiä käytettynä, olleet käytössä yhdellä lapsella, ja ihan pienen aikaa. Kyseessä on vielä jokin sportmalli, harvinainen kuulemma? Samalla kuosilla yhdistelmiä (muuten samanlaiset mutta sport-ominaisuus, "lisäkahvat" aisassa puuttui) löysin eri nettihuutokaupoista kahdet, molemmat oli osta heti -periaattella, hinta 100-200E. Kellään kokemuksia mitä maksaa uutena, onko hyvät ja mitä KANNATTAA maksaa?

aika paljon minusta. Kyse ei mistään laatumerkistä ja kun laitat vähän lisää, niin saat uudet samantasoiset. Ennemmin ostaisin tuolla hinnalla vaikka 5v vanhat laatuvaunut.

Itse ostin Teutonia Mistralit pehmeällä kopalla, hyttysverkolla ja sadesuojalla 250e:llä, vm. 2006. NE on laatuvaunut. Nämäkin olivat yhdellä olleet ja todella siistit.

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
En itse asiassa ostaisi ollenkaan ko. merkkiä.

Niiiiin samaa mieltä.
ja tämä perustuu kokemukseen.

Mulla taas on vain hyviä kokemuksia kyseisestä merkistä.
Tietysti voi sanoa että ostakaa ne "laatuvaunut", itse en ikinä maksais 500-1000? vaunuista (johtuen myös siitä että meillä ei ole turvallista säilytyspaikkaa, en haluu että monen sadat vaunut varastettais samantien).

Ja sitten mulla on useempikin kaveri jonka on ollut pakko saada ne "kalliit ja hienot emmaljungat" (heidän omien sanojen mukaan) ja sitten puolenvuoden käytön jälkeen on siirrytty "pieniin ja käteviin" rattaisiin, kalliit vaunut myyntiin tai sit seisoo varastossa.

Toki on niitä ihmisiä joilla vaunut ahkerassa käytössä, esim kauppareissut ja KAIKKI muu hoidetaan vaunujen kanssa, niin sillon varmasti kannattaa panostaa vaunuihin :)

Yhteistyössä