Onko 45v mies liian vanha isäksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti kahdelle, tuleva kolmelle?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Näin se on:
Kyllä se on niin, että lapselle olisi oikeus ja kohtuus että molemmat vanhemmat ovat korkeintaan nelikymppisiä.

Höpö, höpö. Jos on terveet ihmiset, mikä estää vanhempiakaan saamasta lapsia, kun se luonto ei sitä vielä estä.

Jos on esim. löytänyt puolison vasta vanhempana tai on vähän ikäeroa, niin pistäskö muka sanoa, että ette saa lapsia enää hankkia. Aika julmaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin se on:
Kyllä se on niin, että lapselle olisi oikeus ja kohtuus että molemmat vanhemmat ovat korkeintaan nelikymppisiä.

Lapselle oikeus, että vanhemmat ovat korkeintaan nelikymppisiä?
Siis minkäikäisen lapsen oikeus tämä on?
Vauvan? 7-vuotiaan? 17-vuotiaan? Hmm, ei jymmärrä...

Kiitos vastauksistanne.
Eipähän se elämä aina mene niinkuin ite haluais. Mies monesti mullekin harmitellu sitä kun ei omia lapsia ole saanu, joten kyllä mä haluaisin hänelle sen mahdollisuuden antaa, kun yhteinen lapsi haaveissa on.
Toivottavasti sellainen meille suotaisiin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos vastauksistanne.
Eipähän se elämä aina mene niinkuin ite haluais. Mies monesti mullekin harmitellu sitä kun ei omia lapsia ole saanu, joten kyllä mä haluaisin hänelle sen mahdollisuuden antaa, kun yhteinen lapsi haaveissa on.
Toivottavasti sellainen meille suotaisiin. =)

Toivotaan että saatte haluamanne :)
Meillä on miehen kanssa muista syistä lykkääntynyt toisen lapsen yritys, ja kyllä se ikä on tosiaan sellanen asia mikä mietityttää. Minä oon nyt 37, ja mies 39

Sinähän se parhaiten tiedät mikä se oikea ikä on ja kaikki uskovat näitä yleistyksiä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Näin se on;16782679:

Nää on niitä asioita mihin ei tarvii lupia kysellä. Ap, mitä sydän sanoo, siellä se vastaus on. Ku on aikuinen kuitenkin, jotkut ei kasva aikusiksi vaikka ikää olisi? Sellaista ei isäks kannata tehdä, joka on hankala tai juoppo, väkivaltainen, vieraisiin menevä, epäluotettava jne.

No ei ole, jos meihin vertaa. Mies oli 56 kun esikoinen syntyi ja 58 kun toinen. Eli ei se katso aina kalenteria ja kelloa, vaikka tietysti sitä toivoisi että lapsilla olisi iloa isästään vielä aikuisinakin, mutta ei sekään kriteerinä saisi olla, jos lapsia ei muuten olisi olemassa lainkaan. Eiköhän mies vielä pitkään ole kunnossa kun 3 viikon päästä juoksee taas 24h kisan... ;)

Yhteistyössä